Folk som vill dela lägenhet i Val'd'isère sökes!

sannaim

Ny medlem
Sanna heter jag och jag tänkte åka ner till Val'd'isère nu i vinter och säsonga. Jag håller på och letar boende nu, men behöver folk att dela lägenhet med. Verkar billigast och smidigast att fixa boende innan och jobb på plats. Tänkte åka ner i slutet av november/början av december. Någon som är på att dela husrum?

Jag och min polare tänkte sticka ner nån gång efter 5 januari till valdi. Första säsongen vi drar ner dit. Vi har inget boende eller jobb fixat än. Hör av dig till linus@rejl.se

Hej Sanna! låter som om vi tänker likadant... mina planer liknar dina på pricken! tänkte också åka ner i slutet av november/början av december o se vad jag kan hitta. delar gärna boende och är inte kräsen vad gäller plats! snackas på msn?

Hej. Mina planer liknar era också. Tänkte innan åka med en kompis innan men han fick jobb som reseledare i obertauern, något som inte alls tilltalade mig. Så nu är jag ensam o hittar gärna någon att dela lgh med:) Hör gärna av dig på mail: panikoredan@msn.com, så kan vi diskutera vidare kanske:)

Erik Oredsson

Hej! Är också sugen på Val D'Isere, var Cham förre säsongen och vill vidare till ett annat ställe iår!

Låter det som om det kan vara nåt? dra iväg ett mail isf, frida_fritzz@yahoo.se

Hej Sanna!

Vi är två killar som har samma planer på att säsonga som du. Val d'Isère är orten som lockar mest och vi är därför mycket intresserade av att dela lägenhet under kommande säsong. Du får mer än gärna höra av dig via mejl;ivar_insulander@hotmail.com, så kan vi diskutera detta närmare.

Ha det gott!

Hej Sanna!

Precis som alla ovan låter både plan och utförande klockrent. Ner tidig december, hitta jobb och åka skidor. jag och två polare gjorde säsong i cham förra året, ska ner till valdi i år och letar också boende eller folk att bo med.

Kan du stå ut med folk från stockholm och finns det platser kvar så får du gärna höra av dig på mejlen axelscherrer@hotmail.com.

// axel

Hej!

Har samma planer som dom flesta andra här. :) Åka ner i början av dec för att leta jobb/boende. Åker ner ensam så vore självklart roligare om man kunde dra ihop ett gäng att dela lägenhet med. Är en trevlig o glad tjej på 22 år från Göteborg.
Om några andra har samma planer får ni gärna höra av er! :)
//Aili

Hallå, kul att många är på. Jag har dessvärre bestämt mig för att Val d´'sère nog blir för dyrt ändå. Var helt säker på att jag skulle dit tills jag insåg att ekonomin inte kommer att gå ihop. Tänker satsa på något billigare istället i Österrike. Men nu är ni iallafall några stycken som kan dela tillsammans!

Jag mejlade ett ställe som hyr ut lägenheter, och fick tillbaka en lista på lediga rum. Om ni vill ha listan får ni gärna mejla mig på sansung_@hotmail.com

Lycka till!

Hej!
Vi är 4 tjejer som ska till Val Disere och har en lägenhet för 6 pers. Vi kommer åka ned med skibumbussen den 28nov och har jobb på plats. Vår första säsong och vi är extremt taggade! Om du är intresserad så hör av dig, men det är snabba puckar som gäller!

Johanna.liedgren@hotmail.com

/Johanna Liedgren

Tillbaka
Topp