Folk till Val D Isere 2007

cattiis

Ny medlem
Hej hej.

Jag är just nu ensam tjej som ska åka ner till Val D Isere i Vinter. Jag kan lätt fixa boende i Val D Isere i vinter. Jag har inte bokat nåt än för jag vet inte hur många som ska me. Jag hade tänkt åka 3 månader och bara åka skider å ha kul! Januari till Mars har jag tänkt. Men om det finns större intresse för en hel säsong kan jag även tänka mig det! Om det låter intressant så är det bara att höra av dig!

Senast ändrad:
Precis det som du berättar om är det jag och en polare har tänkt oss. Ner i januari nån gång och vara där nere några månader. Vad är det för boende du kan fixa lätt?. Är mkt intresserad av Val D Isere i början av nästa år. kram

Hej Cattis.
Jag jobbade i Valdi förra säsongen och funderar på att dra ner igen men kanske inte jobba så mycket. Var kan du fixa boende, vad kostar det och vill du bo med en kille i sånna fall.
Nicklas

Hej!!
Jag är väldigt intresserad! Jag hade också tänkt åka ner och säsonga på egen hand. Skulle vara jättetrevligt att dela lägenhet med en annan tjej! Vad har du hittat för boende? Vad skulle det kosta? Hör gärna av dig! // Andrea

Hej!
Lite sent kanske, men ändå... jag o några tjejkompisar tänkte också åka ner till val d'isere i vinter, men har inte hittat något boende. har du fixat något än? några platser över till ett par råsköna uppsalatjejer? Hör gärna av dej! / hanna

Inte 2 st som vill till St.Anton för att glida ? Ev.1 ensam för vi har några på gång :)
Ring mig på 0732439098 eller adda mig på msn: tim123.eriksson@telia.com

Det är snabba ryck som gäller för vi bokar ikväll!
Sista fina lägenheten i St.Anton som är ledig.

Centralt
55 m^2
4 pers (gjord för)
Nybyggt 2005
Parkering
Trädgård där vi kan bygga snökoja!
http://www.residenzmaroi.com/

jan-slutet 25 000 kr om vi blir 4.

Hej cattis!
Jag och en till tjej har tänkt oss att åka ner ca 3 mån (jan-mars) för att bara åka skidor och ha kul. Vi letar efter ett så billigt boende som möjligt och det skulle vara jätteschysst om du kunde hjälpa till! Hör gärna av dig!
/ Sofia

Tjo!
Är också väldigt sugen på en tremånadersperiod, så om det är nån som är sugen på att dela lägenhet så är det bara att höra av sig. Har iofs inte nån för tillfället men men...

Hejsan!
Jag och en kompis har tänkt åka till val d'isere, men bara en månad. Vi har stora problem med boendet då allt blir så himla dyrt för 4 veckor. Har du något tips? För du har inte 2 lediga platser bara i mars eller? Vi ska nämligen iväg på annat håll i jan-feb och kan inte va i aplerna då.

Tillbaka
Topp