Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stortlopp" data-source="post: 1299669" data-attributes="member: 156590"><p>Någon som har erfarenhet av nämnda sommarskiorter och allmäna tips? Inser ju att det är rätt små system (en lift) men som del av en längre roadtrip på Vestlandet så skulle det vara kul att klämma in lite piståkning. Räcker ställena för en dags skidåkning var, eller är det ofta trångt (skidlandslagsträning misstänker jag sker på sådana ställen) och är Juni en bra månad? Ser att det nästam kommit rekordmycket mycket snö i år på sina ställen vilket är bra men lär väl inte vara så mycket kvar efter Juni tänker jag.</p><p></p><p>Har varit i Stryn några gånger och det är trevlig stämning (speciellt på Folven) men det finns ingen piståkning där vilket jag nog helst är ute efter när jag ändå är i krokarna; dessutom är säsongen tyvärr väldigt kort nu för tiden.</p><p></p><p>Har ju en dröm att åka i Tux på tidig sommar, men det är och har blivit ett Norgeår i år.</p><p></p><p>(Om någon dessutom har liknande planer så är det bara att höra av sig via PM).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stortlopp, post: 1299669, member: 156590"] Någon som har erfarenhet av nämnda sommarskiorter och allmäna tips? Inser ju att det är rätt små system (en lift) men som del av en längre roadtrip på Vestlandet så skulle det vara kul att klämma in lite piståkning. Räcker ställena för en dags skidåkning var, eller är det ofta trångt (skidlandslagsträning misstänker jag sker på sådana ställen) och är Juni en bra månad? Ser att det nästam kommit rekordmycket mycket snö i år på sina ställen vilket är bra men lär väl inte vara så mycket kvar efter Juni tänker jag. Har varit i Stryn några gånger och det är trevlig stämning (speciellt på Folven) men det finns ingen piståkning där vilket jag nog helst är ute efter när jag ändå är i krokarna; dessutom är säsongen tyvärr väldigt kort nu för tiden. Har ju en dröm att åka i Tux på tidig sommar, men det är och har blivit ett Norgeår i år. (Om någon dessutom har liknande planer så är det bara att höra av sig via PM). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Tillbaka
Topp