Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frasse-Masen" data-source="post: 1299694" data-attributes="member: 181158"><p>Vi var till Galdhöpiggen i slutet av maj, och precis som du säger så var det mesta ockuperat av klubbarna och det fanns bara en remsa över för oss andra. Utanför pisten så fanns det dock yta att åka på. Men efter lunch hade de packat ihop sitt tivoli och vi hade hela anläggningen för oss själva. Ja vi var nog bara ett tiotal "vanliga" skidåkare på plats och det var helt magiskt. Att det var kanonväder var så klart helt avgörande för upplevelsen. Annars är det mycket skrik för lite päls kan jag tycka. Bifogar en bild.</p><p></p><p>[ATTACH=full]31554[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frasse-Masen, post: 1299694, member: 181158"] Vi var till Galdhöpiggen i slutet av maj, och precis som du säger så var det mesta ockuperat av klubbarna och det fanns bara en remsa över för oss andra. Utanför pisten så fanns det dock yta att åka på. Men efter lunch hade de packat ihop sitt tivoli och vi hade hela anläggningen för oss själva. Ja vi var nog bara ett tiotal "vanliga" skidåkare på plats och det var helt magiskt. Att det var kanonväder var så klart helt avgörande för upplevelsen. Annars är det mycket skrik för lite päls kan jag tycka. Bifogar en bild. [ATTACH type="full"]31554[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Tillbaka
Topp