Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1299700" data-attributes="member: 45125"><p>Ändå rätt bra med fhm öppna om snön är fin. Får hålla koll på prognosen till sommarens tågresande <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Som svar på frågan i övrigt är Juvass nog platsen om du helst vill ha pist tidig sommar. Bättre chans för att undvika nederbörd. </p><p></p><p>Åkte själv i solheisen kring 17e maj ifjol, var bra förhållanden då trots sent och solvänd sida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1299700, member: 45125"] Ändå rätt bra med fhm öppna om snön är fin. Får hålla koll på prognosen till sommarens tågresande :) Som svar på frågan i övrigt är Juvass nog platsen om du helst vill ha pist tidig sommar. Bättre chans för att undvika nederbörd. Åkte själv i solheisen kring 17e maj ifjol, var bra förhållanden då trots sent och solvänd sida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Tillbaka
Topp