Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1299701" data-attributes="member: 144594"><p>Mayrhofen och Zillertal är väldigt trevligt på sommaren också. Rimligt prisläge. Massor av vacker vandring i fint väder (gäller iofs nästan hela alperna). Och lätt tillgängligt från norr. Man hoppar av Snälltåget i Jenbach tror jag, och sedan går lokaltåget ända fram till Mayrhofen. Fast till Hintertux är det en liten bit kvar.</p><p>Alperna på sommaren är överhuvudtaget finemang. Sydeuropas många soltimmar utan den tryckande värmen. Värt en tur även om/när glaciärerna sviker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1299701, member: 144594"] Mayrhofen och Zillertal är väldigt trevligt på sommaren också. Rimligt prisläge. Massor av vacker vandring i fint väder (gäller iofs nästan hela alperna). Och lätt tillgängligt från norr. Man hoppar av Snälltåget i Jenbach tror jag, och sedan går lokaltåget ända fram till Mayrhofen. Fast till Hintertux är det en liten bit kvar. Alperna på sommaren är överhuvudtaget finemang. Sydeuropas många soltimmar utan den tryckande värmen. Värt en tur även om/när glaciärerna sviker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fonna och/eller Galdhøpiggen i Juni?
Tillbaka
Topp