För alla som ska säsonga 2011/2012

nån som har något trevligt att säga om klammehuset? ;) förhoppningsvis hittar jag annat boende och om någon här råkar ha en säng över så är det bara att skriva. Får hoppas att jag slipper hänga så mycket där då!

Länkarna fungerar inte för mig Wolverine. Hittade bastuklubben dock :D

unespy sa:
nån som har något trevligt att säga om klammehuset? ;) förhoppningsvis hittar jag annat boende och om någon här råkar ha en säng över så är det bara att skriva. Får hoppas att jag slipper hänga så mycket där då!

Länkarna fungerar inte för mig Wolverine. Hittade bastuklubben dock :D
Jadu.. Det finns 2 duschar, fri tillgång till tvättmaskin så man slipper boka tvättid, stort vardagsrum, man har krypavstånd till allt ;)

så lite bra är det ändå ;) haha... jaja men som sagt jag får väl försöka hitta något annat. Någon som vet om det är vanligt att det blir boenden lediga mitt under säsong? Såg att någon skrev något om Staff men jag antar att det bara är för anställda på Skistar?

är förövrigt sjukt taggad på vintersäsong! Någon som vet vad för events som är till vintern? Artister, tävlingar osv osv?

unespy sa:
så lite bra är det ändå ;) haha... jaja men som sagt jag får väl försöka hitta något annat. Någon som vet om det är vanligt att det blir boenden lediga mitt under säsong? Såg att någon skrev något om Staff men jag antar att det bara är för anställda på Skistar?

är förövrigt sjukt taggad på vintersäsong! Någon som vet vad för events som är till vintern? Artister, tävlingar osv osv?
Jag ska bo på staff så det är inte bara för skistar =)

stellan-is-on-fire sa:
gött, fått papper av skistar idag. utbildningen börjar 23 för mig. någon annan?
Va fan, näe de flesta börjar den 19e dec. Vart ska du stå som börjar så tidigt

Om någon behöver transport från norrland (åker från Boden/Luleå) så är det bara hojta till! Har en minibuss och en bil med totalt 9-10 platser över. Vi åker ner 26:e december.

Kan inte garantera enorma mängder plats för packning men i vart fall utrustning och någon/några resväskor.

Evers1 sa:
Perra88 sa:
JuliaaJa sa:
Nice i vilken?

Kommer upp för min 3e säsong i fjellbyns skidverksta.!
I Åre ska kanske tilläggas
Pär för fan det stavas Fjällbyn. ;) när börjar du jobba perra? /Hampus
hehe... oops.
Hmm jocke snackade om 28 nov. men kommer upp senast den 15nov då lägenheten är uthyrd från o med då...

Vart hannar du i år då? boende genom skistar i år igen eller?

Perra88 sa:
Evers1 sa:
Perra88 sa:
Nice i vilken?

Kommer upp för min 3e säsong i fjellbyns skidverksta.!
I Åre ska kanske tilläggas
Pär för fan det stavas Fjällbyn. ;) när börjar du jobba perra? /Hampus
hehe... oops.
Hmm jocke snackade om 28 nov. men kommer upp senast den 15nov då lägenheten är uthyrd från o med då...

Vart hannar du i år då? boende genom skistar i år igen eller?
haha ;) okok soft! nää har eget casa uppe på alphyddorna nu.. lite skönare när man ändå är här året runt! är kvar på HC-shopen, kör där hela tiden nu och de funkar bra :)

Senast ändrad:
Nice som fan med boende där ju!! Dåligt avensjuk..
Okey sweet! taggad inför säsongen då??

SnowdeBourg sa:
Pengarna han får in på hyran hamnar direkt i hans ficka, han dyker upp lite som han vill och han är som en 12åring när det gäller att ta diskussioner. Även om jag var den enda med eget rum av 6 tjejer så är det fan inte värt alla problem som följer med att bo i det huset.
Jag var och hälsade på och fick gömma mig under en av tjejernas sängar i ungefär en halvtimme för att hyresvärden helt oväntat dök upp och skulle ha ett möte (i.e. skälla ut) med tjejerna i huset för någon petitess som han tyckte var värd att klaga på. Även om läget är toppen så tror jag ingen vill eller orkar stå ut med en sådan hyresvärd som Klamydias är.

Jane6 sa:
SnowdeBourg sa:
Pengarna han får in på hyran hamnar direkt i hans ficka, han dyker upp lite som han vill och han är som en 12åring när det gäller att ta diskussioner. Även om jag var den enda med eget rum av 6 tjejer så är det fan inte värt alla problem som följer med att bo i det huset.
Jag var och hälsade på och fick gömma mig under en av tjejernas sängar i ungefär en halvtimme för att hyresvärden helt oväntat dök upp och skulle ha ett möte (i.e. skälla ut) med tjejerna i huset för någon petitess som han tyckte var värd att klaga på. Även om läget är toppen så tror jag ingen vill eller orkar stå ut med en sådan hyresvärd som Klamydias är.
Haha! Han måste ju ha någon bokstavskombination

Antar att det är många ny uppflyttade som inte har kommit igång o jobba än o degar mest hela dagarna. Så är det för mig iaf! :P

Kan man inte dra ihop ett gäng o ses på typ bahnhof café eller nåt? Vore ju kul o träffa lite nytt folk!
Nån som är på?

WHOOAA!! Eric va fasen händer maan?! det tog nästan en timma den här gången innan du lämna ut ditt nr till tjejen!

Började bli orolig att du gett upp kontaktannonserandet här!
Kom ner till Tjocken nu så vi får hänga innan jag blir fast i Chileland i 2 år! ta med chili också så vi kan Koopa!

Oj ska stå något ^^

Nej men bowla är ju altid trevligt :-)

Kula! Jag älskar dig! Men inte så mycket! Stockholm går vänta! Kanske till den 5e :-)

Jag har plats i bilen upp till Åre. Kör från Växjö den 28 eller 29 november förmodligen. Hojta till om det är någon som vill åka med:)

Är de nån som hyrt npgot boende inför denna säsong som möjligtvis behöver en roomie ?? :) Letar boende fan överallt finns ju inte mkt ute just nu och are.cc hemsidan är typ pajj idag av nån anledning... Gjorde säsong förra året o jobbade på fjällgården då fick man ju boende men i år blir det annat! SÅ om de är någon/några som har plats över i nån lägenhet eller ett trapphus så hör gärna av er :)

thom.ohlin@gmail.com
0730424025

Pöss o Peace

Tillbaka
Topp