För alla som ska säsonga 2011/2012

Wihooo Åre 2011/2012 JAPP! skiddlärare i kullen :D Var i Trysil förra året så det blir min andra säsong sjuuuukt taggad, :D jag hittar inte heller länken till Åre säsongen 2011/2012 :(

Bartender1988 sa:
Nu är datum spikat! 13e November landar jag i Åre! Välkomms öl någon?:cool:
It's a date! vi kommer ett gäng! Wolverin, jag, majae, bjenne, exero och denisan....
eller så kommer du till oss.. kanske skönare då vi har upppackat allt och så där.

Senast ändrad:
bara för mig den här online-utbildningen laggar på första frågan om danmarks ekonomi?

edit: talar om den som man får göra som blivande skistar-anställd.

Senast ändrad:
Jag kommer hålla till där uppe hela säsongen och känner i princip ingen. Hoppas på skönt folk i backen och ännu skönare folk på krogen!

Gurrre sa:
Jag kommer hålla till där uppe hela säsongen och känner i princip ingen. Hoppas på skönt folk i backen och ännu skönare folk på krogen!
Jag känner inte heller någon så hoppas på massa glada och Goa typer som kan stå ut med en galen, glad o sprallig tös från Skåne! Kommer upp i mitten av december!

Ellebellebi sa:
Gurrre sa:
Jag känner inte heller någon så hoppas på massa glada och Goa typer som kan stå ut med en galen, glad o sprallig tös från Skåne! Kommer upp i mitten av december!
Låter ju klockrent. Ses där uppe då!

FridaBluum sa:
Wihooo Åre 2011/2012 JAPP! skiddlärare i kullen :D Var i Trysil förra året så det blir min andra säsong sjuuuukt taggad, :D jag hittar inte heller länken till Åre säsongen 2011/2012 :(
Jag hittar ingen grupp på Facebook, ingen som kan länka som är med i den ?

Wolverin : kommer du ner på tisdag och åker upp med maja på fredag eller? måste börja tänka hur vi ska packa nu vet du ;)

Senast ändrad:
Kula: jag kan tyvär inte följa med maja! Måste stanna längre! Har lite familje saker jag måste ta hand om! Så åker up på tisdagen istället :-)

Men på Dippan kommer ni se Wolwerin dansa koregrafin till single ladies på scen! Det är ett måste att se under säsongen ^^

Tjenare, Simon från götet här.
Jag skulle dra en säsong i österrike med två polare i vinter, men dom är såna jävla nötter så dom har inte tillräckligt med pengar, så jag tänkte att jag får dra ut på egen hand för är alldeles för taggad för att stanna i gbg, så kollar runt både utomlands och i sweeden efter sköna folk som har en plats över och åker mycket (Park (offpist)).

Någon som har en sängplats över efter nyår och framåt och vill ha hjälp me hyra och nån mer att shredda med?

Maila gärna om ni vill, simonfetscher@gmail.com!

Tja alla sköna människor! Har en liten plats i bilen! Går från sthlm i morgon! Personen i fråga kan endast ha någon väska då jag har hmm ganska mycket lastat :p

Kula jag är alltid sen, drar du imorgon?

Jonathan här, min andra säsong i Åre och jag går på Svenska/Åre sport och skidlärarlinje så ni kommer säkert se oss (stor ljusblå klunga i backen).

Jag kommer nog stå för det mesta på Dippan men framför allt eran mat haha! För mig i vinter blir det Wallmans, Holiday Club och Åre Orginal!!!!!

Tillbaka
Topp