För fan! (Winterjam smått förstörd? Åsikter?)

• Trådstartare Trådstartare effeh
  • Start datum Start datum
E

effeh

Guest
Nu när vi äntligen får ett stort skidevenemang i stlm, blir det smått förstört av okunniga och töntiga kommentatorer med lite smått glädjedödande ordförråd(t.ex OH MAJ GADD efter varje gång Sammy körde).

Sluta peppa upp stämningen när Jon kör, vi vet vad han går för!
Hjälp de nya och unga!

Härmed har: -Dampstugan öppnat-

Tycker bara det är dåligt..kolla på JOI kommentatorerna, feta stämningen de ingav med sina skrik och bröl...

"KOMMER HAN KÖRA BAKLÄNGES ELLER FRAMLÄNGES?!"(som om jag bryr mig)
"NU KOMMER HAN IN I HOPPET; TRE....TVÅ....ETT(Och innan han sa ett var snubben redan halvvägs in i hoppet"(Palla..)

Edit: Hoppas ni förstår att jag skriver detta i hög frustration och skulle vilja veta om det finns någon annan som känner lika dant..

(Just my 25 cents)

Over & Out

Senast ändrad:
Mycket sant.. gött när JOI gubben har en brittisk dialekt. För England är ju ett land man förknippar starkt med skidåkning.

håller med!!
till viss del, evenemanget vart ju inte förstört av detta.
det jag håller med om är att man ska peppa dom ungaoch så...

förstört kanske är lite överdrivet, men vafan, ni förstår vad jag menar

vart lite pinsamt när kommentatorerna inte ens kunde åkarnas namn medan alla i publiken kunde det...

Hoppas vi svenskar lär oss något av detta!

Senast ändrad:
Tävlingen var ju inget i klass med JOI.
Ärligt talat tycker jag hela denna sport börjar gå åt helvete inom Media.
Som jag tror JWester sa, eller något liknande:
"Det är en så spektakulär åskådarsport, konstigt att den får så lite uppmärksamhet"

Men självklart är det så, det ÄR inte kul att se Sw1080 efter Sw1080, var påväg att stänga av TV´n flera ggr när jag såg på det. Det är synd att en Sw1080 ger så höga points.
Men åskådarna vill inte se samma trick hela tiden, hur kul är det att stå och kolla Zlatan medans han Jonkar en boll, det håller inte så länge om man säger så..

Man kan väl lätt säga att jag är väldigt glad att biljetterna var gratis. Fy så dåligt arrangerat det var!
Åkarna höll klass, dock utan variation.
Men allt det andra får de IG på.

Mjo, det jag menar, synd att folk inte tar vara på var enda liten chans vi får inom får sina sport att göra det till någonting SPEKTAKULÄRT som alla tycker att sporten ändå är.

/spit

jag tyckte att dom var roliga, haha han var så jävla nöjd när han sa att landningen var lika hård som någon skidskoplan (kommer inte ihåg namnet) han sa det typ 4 gånger under tävlingen, exakt samma mening

tricken var sjukt tråkiga. sw 1080, sw 1080, sw 1080, kangarooflip, sw 1080, kangarooflip, sw 1080, sw 1080 osv..

och komentatorerna ba : och han gör en sw 1260 eller näe en sw 1080 :S

bra intiativ med railsen! propps till det! men kommentatorerna var asjobbiga, alla sånahär events har en viss tendens att ha dåliga kommentatorer. Man kan ju säga att det var mycket som var psitivt och mycket negativt..

Men positiv sak är hamburgarna på grillen vid östra station, gå dit och ät en med ost och bacon... ååååhh om jag ändå hade en nu...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp