Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För mjuka pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sugardaddy" data-source="post: 187770" data-attributes="member: 14420"><p>Hej,</p><p></p><p>Skulle bara vilja meddela att jag åker på ett par några år gampla X-Wave 9:or med formgjuten sula. Jag väger runt 90, 198 lång, åker 50/50 pist/offpist skulle jag tro.</p><p></p><p>Jag är ganska nöjd med de pjucken, det finns tillfällen då jag önskat mig en styvare pjäxa, men samtidigt vill man ju kunna knata runt och vara ute hela dagen så den extra komforten en icke stenhård pjäxa ger är också värt en del. Skulle jag köpa X-Wave idag skulle det trots det bli 10:orna i alla fall.</p><p></p><p>Om man kan göra något för att göra dina nuvarande pjäxor styvare vet jag inte, men generellt är min uppfattning at man faktiskt kan ändra ett par pjuck rätt så mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sugardaddy, post: 187770, member: 14420"] Hej, Skulle bara vilja meddela att jag åker på ett par några år gampla X-Wave 9:or med formgjuten sula. Jag väger runt 90, 198 lång, åker 50/50 pist/offpist skulle jag tro. Jag är ganska nöjd med de pjucken, det finns tillfällen då jag önskat mig en styvare pjäxa, men samtidigt vill man ju kunna knata runt och vara ute hela dagen så den extra komforten en icke stenhård pjäxa ger är också värt en del. Skulle jag köpa X-Wave idag skulle det trots det bli 10:orna i alla fall. Om man kan göra något för att göra dina nuvarande pjäxor styvare vet jag inte, men generellt är min uppfattning at man faktiskt kan ändra ett par pjuck rätt så mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För mjuka pjäxor?
Tillbaka
Topp