Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För mjuka pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 188121" data-attributes="member: 12644"><p>jag skulle aldrig gå under 110 i flex. jag är 185/73 och har ett par Lange Comp 130 med helgjuten innersko (Intuition) och formgjuten sula. Stod i dom 8 timmar om dagen i 120 dar förra säsongen och jag hade inte ont i fötterna en enda dag. Helt underbara. Dock kanske i styvaste laget nä man hamnar i en isig puckelpist men annars inga problem. åkte allt från isiga pister till 1½ meter puder. en helgjuten innersko skulle jag satsa på. efter att jag gjort min så knäpte jag mycket sällan hårdare än det första snäppet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 188121, member: 12644"] jag skulle aldrig gå under 110 i flex. jag är 185/73 och har ett par Lange Comp 130 med helgjuten innersko (Intuition) och formgjuten sula. Stod i dom 8 timmar om dagen i 120 dar förra säsongen och jag hade inte ont i fötterna en enda dag. Helt underbara. Dock kanske i styvaste laget nä man hamnar i en isig puckelpist men annars inga problem. åkte allt från isiga pister till 1½ meter puder. en helgjuten innersko skulle jag satsa på. efter att jag gjort min så knäpte jag mycket sällan hårdare än det första snäppet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För mjuka pjäxor?
Tillbaka
Topp