För oss som vann Avalanche Trophy tävlingen!

wolwerin

Medlem
Hej på er!
Jag kanske börjar bli jobbig nu men! Men vad säger ni om en träff på fredag klockan 15:00 utanför Stadium där racerbilen är?!
Varför vi ska göra detta?! jodå det är så att varför inte lära känna varandra innan tävlingen och så kan vi kanske gå tillsammans till anmälningen och checka in oss?!
Efter det kan vi ju dra upp till tävlingsbanan och så går vi igenom den och pratar lite trix och tips och kanske säger vilken linje som är bäst och så vidare! vad säger ni om det då? Skulle vara AWSOME!
Och senare blir det fest på dhalboms Festvåning för oss som ska med och tävla kolla in info lite längre ner!

För oss som är medlemmar i ÅreBC eller ska tävla i tävlingen gå med i gruppen på facebook...
Åre Bergscyklister har teamat up med Dirt Magazine för att förgylla Avalanche-helgen i Åre. Vi bjuder därför in alla medlemmar i ÅBC plus alla anmälda åkare till Avalanche till Dahlboms övervåning, fredagen 28 augusti, från klockan 20. Kom och käka plockmat, lyssna på vår DJ som spelar sköna beats, ta en pilsner och bläddra i de senaste numren av världens skönaste cykeltidning: Dirt.
http://www.facebook.com/event.php?eid=1 … amp;ref=ts
jag beklaga om detta är reklam!
mvh//
Wolwerin

Ps: jag har boende för 500kr för hela helgen för den som är intresserad! billigt boende kan man ju säga för den som inte vill lägga ner 1000lappar för denna helg! Pris 500kr kommer det att kosta och det kan nog inte bli bättre finns bastu och allt!
Ring mig eller messa mig på 070 41 42 080 så ska vi fanemej dra ihopp något!

DH- cykel säljes!!!!! kontakta mig på PM, mail eller tel : 0704142080 för mer info.

Jag hade gärna träffats då. Men har ca 70 mil och köra bil, så det är det jag får styssla med då. Efter som att jag och tjejen bara kunde ta ledigt på fredag. Men vist fan vore det nice att träffas.
//Peter

Tillbaka
Topp