Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart då?olympus sa:Betalade 540 E för mina.
Har haft mina Conformable nu i fem säsonger (över 100 dagar per vinter) och dom funkar fortfarande lika bra. Så svaret är: länge.Swirloman sa:ok, skitsamma vad de kostar. Är det något utgångsdatum på dem eller håller de i evigheter?
En butik som vet dem gör, borrar inte sönder dyra importerade skidor från USA 2 ggr om...Lassa sa:Det ska gå att värma om dem. Jag gjorde i slutet på förra säsongen, eftersom jag glömt min pjäxor (med sulor i) på pjäxtorken under den veckan jag var sjukskriven. Dock blev jag inte nöjd med resultatet men det fick duga för de veckor på säsongen som var kvar.
I år ska jag gjuta nya, det är det värt! Jag gör det i Vemdalen på deras skidshop för de vet vad de håller på med!
Lycka till
hur har du råkat göra för att lyckas med att ja,få en helt annan form på sulan än som den var från början?simonthyrberg sa:okej, det går alltså att gjuta om dom? men resultatet blir inte lika bra som första gången man gjuter dom? låter ju i och för sig ganska logiskt, men känns ändå segt att lägga 700:- till.. (har ändå bara använt sulorna några veckor)