Forsikringer

KrisNor

Ny medlem
Forsikringer
Jeg reiser ned til St. Anton i november å har begynt å tenke på hvilke forsikring jeg bør velge. Er det noen som har reist tidligere som har neon tips. Det er f. eks. veldig dumt å måtte betale 50 000 for å bli hentet i helikopter i fjellet. Noen som vet om en forsikring som dekker det?

www.krisamarlberg.blogspot.com

Forsikringer
när du kommer ner till st,anton går du ner till alber sport och löser en där, kostar 17,eller 27euro kommer inte ihåg, och det dubbla för brädåkare!

Forsikringer
tjena, leaf du verkar ju ha koll!
men om man åker både bräda o skidor? måste man köpa båda försäkringarna då, eller man ska bara skada sig när man åker bräda!?;)

Forsikringer
Takk for svar. Men har sjekket prisene på forsikringene nå, å det koster dobbelt pris for snowboard. Helt teit, men så er det. Jeg kjører mest brett, men har begynt å prøve litt telemark også, men må nok ha forsikring for brett.

Forsikringer
Kan verkligen rekommendera den fran ski-online.de. Jag kopte AT's dar forra aret och fick med nagon form av skidforsakring ocksa for 27 euro. Senare under sasongen gick korsband och menisk sonder pa berget, och bara helikopterturen kostade 15000 sek for 15 min. Needless to say att det ar en fordel med bra forsakring. :D Ha de gott dar nere!

Tillbaka
Topp