Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du missar hela poängen. det spelar ingen roll hur mycket "expert" nån är på internet, man måste veta hur din fot ser ut för att kunna tipsa om en pjäxa som passar.G-iannis sa:haha vad är det för mening med sådant här beteende över internet ? skojar du med mig ?
det var en helt vanlig fråga som var riktat mot folk som kanske är lite mer experter som pjäxor än dem som jobbar i utvalda sportbutiker.
det dummaste du kan göra är att gå på såna rekommendationer. du och jag kan ha fullständigt olika fötter. att den passar på mig betyder inte på något sätt att den kommer att passa på dig. däremot är det en grym pjäxa, förutsatt att den passar, men det är den ju inte ensam om.G-iannis sa:där ser du, var det så svårt ? tack för tipset
Om du skall jobba som skidlärare så borde väl du om någon veta att pjäxor är det vettigaste för skidåkaren och att alla fötter är olika. Det är ju ganska viktigt som skidlärare att veta en sådan bas sak om utrustningen/skidåkningen.G-iannis sa:Nu är det så att jag snart åker till Bad Gastein för att jobba som skidlärare.
nej inte idiotiskt eftesom många ju köper efter utseendet, eller vänta... ... jo ok idiotiskt....freddel sa:Om man inte kan be om tips av folk på freeride om pjäxor som du påstår så är det väl "ren idioti" att ha med pjäxor i pryldatabasen...? Klart att man kan få värdefulla tips om pjäxor, trots att vi alla har olika form på fötter!
ja, men ska man då bara sitta och kasta ur sig modeller till höger och vänster? jag skulle ju i så fall kunna rekommendera en roxy sweetheart som min systerdotter har, för den är kanon på henne och hon älskar dem!freddel sa:Om man inte kan be om tips av folk på freeride om pjäxor som du påstår så är det väl "ren idioti" att ha med pjäxor i pryldatabasen...? Klart att man kan få värdefulla tips om pjäxor, trots att vi alla har olika form på fötter!
Jag vet att det är det viktigaste för en njutbar åkning, men är det så farligt att fråga efter vad folk rekommenderar för pjäxor ?Hasse_Lindborg sa:Om du skall jobba som skidlärare så borde väl du om någon veta att pjäxor är det vettigaste för skidåkaren och att alla fötter är olika. Det är ju ganska viktigt som skidlärare att veta en sådan bas sak om utrustningen/skidåkningen.G-iannis sa:Nu är det så att jag snart åker till Bad Gastein för att jobba som skidlärare.
sorry my bad!FF sa:Känns det inte som det har gått inflation i den här typen av trådar? Som startats av nyregistrerade personer som vill ha tips om antingen en skida i 90-100mm klassen som ska funka till allt. Vilken bindning dom ska ha. Eller något annat det redan finns ca 74st trådar om?
Gemensam nämnare är att om personen bra hade orkat söka i fem minuter hade denne inte behövt starta en tråd öht.
Kanske hänger samman med det bemötande du fått här idag G-iannis, folk börjar tröttna på att svara på samma frågor.