Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första året i St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 355321" data-attributes="member: 13390"><p>Mycket tjat om jobb i alla dessa inlägg. </p><p></p><p>Är det bara jag, eller är det inte enormt dumt att jobba under en säsong? Det kanske är ett bra alternativ om man har 10 säsonger att åka av sig på... Ska man bara ner en eller ett par vintrar gäller det väl för skråen att vara på berget - inte stå bakom nån bar eller sälja vantar!</p><p></p><p>Jobba kan man väl göra hemma?</p><p></p><p>Klassiskt tema för diskussion naturligtvis, det är jag medveten om. Det är bara det att det i höstens drivor av Anton-inlägg liksom tas för givet att det ska arbetas bara för att man drar ner en vinter. Så är det ju för fan inte alls. Jag har aldrig jobbat på plats, och ingen av de jag säsongat med heller. Verkar ju urbota dumt tycker jag. </p><p></p><p>Så. Guide:</p><p>1. Jobba och lägg undan 35 lök.</p><p>2. Åk till berget. </p><p>3. Åk på berget.</p><p>4. Åk hem från berget. </p><p></p><p>(Han den där Tightbaj har iofs börjat bygga lite skidor, men han klarade iaf 5 vintrar utan en dags anställning. Viss cred naturligtvis.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 355321, member: 13390"] Mycket tjat om jobb i alla dessa inlägg. Är det bara jag, eller är det inte enormt dumt att jobba under en säsong? Det kanske är ett bra alternativ om man har 10 säsonger att åka av sig på... Ska man bara ner en eller ett par vintrar gäller det väl för skråen att vara på berget - inte stå bakom nån bar eller sälja vantar! Jobba kan man väl göra hemma? Klassiskt tema för diskussion naturligtvis, det är jag medveten om. Det är bara det att det i höstens drivor av Anton-inlägg liksom tas för givet att det ska arbetas bara för att man drar ner en vinter. Så är det ju för fan inte alls. Jag har aldrig jobbat på plats, och ingen av de jag säsongat med heller. Verkar ju urbota dumt tycker jag. Så. Guide: 1. Jobba och lägg undan 35 lök. 2. Åk till berget. 3. Åk på berget. 4. Åk hem från berget. (Han den där Tightbaj har iofs börjat bygga lite skidor, men han klarade iaf 5 vintrar utan en dags anställning. Viss cred naturligtvis.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första året i St. Anton
Tillbaka
Topp