Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första året i St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Claes87" data-source="post: 356698" data-attributes="member: 64925"><p>Jag måste bara säga att MarkusO är jävligt motsägelsefull. Du skriver först att Anton är jävligt bra och speciellt Stuben. Sen undrar du om folk åker dit pga dålig koll? Måste även ifrågasätta om 1300 svenska säsongare verkligen kan stämma? Kändes inte som det iaf. Det faktum att det finns både en svensk och två engelska kanaler i byn skulle jag inte direkt kalla negativt som du verkar vilja få det att vara. Det är grymt skönt att kunna kolla på en film som man fattar eller en premier league match(sky sports). Men håll du på dina "guldkorn" för ingen vet ju vad ischgl är för något ställe. Brukar väl bara vara typ 10000 turister där om det är fullbokat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Claes87, post: 356698, member: 64925"] Jag måste bara säga att MarkusO är jävligt motsägelsefull. Du skriver först att Anton är jävligt bra och speciellt Stuben. Sen undrar du om folk åker dit pga dålig koll? Måste även ifrågasätta om 1300 svenska säsongare verkligen kan stämma? Kändes inte som det iaf. Det faktum att det finns både en svensk och två engelska kanaler i byn skulle jag inte direkt kalla negativt som du verkar vilja få det att vara. Det är grymt skönt att kunna kolla på en film som man fattar eller en premier league match(sky sports). Men håll du på dina "guldkorn" för ingen vet ju vad ischgl är för något ställe. Brukar väl bara vara typ 10000 turister där om det är fullbokat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första året i St. Anton
Tillbaka
Topp