Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Första hjälpen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 471044" data-attributes="member: 74439"><p>Helt okej att låna tråden!</p><p>Jag tycker att ett sådant upplägg skulle kunna vafra intressant, men det är ju givetvis "det är vad man gör det till"</p><p></p><p>Jag tycker mig ha stött på många som verkar ha attityden att första hjälpen inte har med skidåkning att göra. De flesta olyckor som händer i offpisten är ju inte lavinolyckor...</p><p>Därför tyckte jag att det vore intressant att höra hur andra resonerar, vad ni har med er och varför.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 471044, member: 74439"] Helt okej att låna tråden! Jag tycker att ett sådant upplägg skulle kunna vafra intressant, men det är ju givetvis "det är vad man gör det till" Jag tycker mig ha stött på många som verkar ha attityden att första hjälpen inte har med skidåkning att göra. De flesta olyckor som händer i offpisten är ju inte lavinolyckor... Därför tyckte jag att det vore intressant att höra hur andra resonerar, vad ni har med er och varför. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Första hjälpen?
Tillbaka
Topp