Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första resan till Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1283538" data-attributes="member: 176039"><p>Orter finns det massor av, i min mening har Österrike sämst mat o Schweiz är, som de flesta gissat, dyrt. Jag gillar italien mest men Frankrike tycker jag personligen är lättare att färdas i. Helt utan underlag för mitt påstående så är de italienska backarna brantare, eller det känns som en blå itailensk = röd Österrike/Frankrike Gällande kortvecka kan man ju ha massa åsikter, men eftersom livet är som det är, och om kortvecka är enda alternativet säger jag kör! Hsr själv åkt ner ett par gånger med bara 3-4 dagar åkning. Morgonflyg så man hinner fram dag 1 o hinner bekanta sig med stället å kvällsflyg hem så man hinner åka förmiddagen. Det är en inställnings fråga, man vet ju redan då man åker när man kommer hem o får anpassa sig. Sen blir ju resan givetvis dyrare per åkdag</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1283538, member: 176039"] Orter finns det massor av, i min mening har Österrike sämst mat o Schweiz är, som de flesta gissat, dyrt. Jag gillar italien mest men Frankrike tycker jag personligen är lättare att färdas i. Helt utan underlag för mitt påstående så är de italienska backarna brantare, eller det känns som en blå itailensk = röd Österrike/Frankrike Gällande kortvecka kan man ju ha massa åsikter, men eftersom livet är som det är, och om kortvecka är enda alternativet säger jag kör! Hsr själv åkt ner ett par gånger med bara 3-4 dagar åkning. Morgonflyg så man hinner fram dag 1 o hinner bekanta sig med stället å kvällsflyg hem så man hinner åka förmiddagen. Det är en inställnings fråga, man vet ju redan då man åker när man kommer hem o får anpassa sig. Sen blir ju resan givetvis dyrare per åkdag [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första resan till Alperna
Tillbaka
Topp