Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum Destroyer, felaktigt belag eller trasigt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="padbmx" data-source="post: 949159" data-attributes="member: 125062"><p>Jo jag misstänker att reklamation blir knepigt. Men det konstiga är att partiet buktar utåt, hade jag däremot slitit ner igenom belaget hade de inte vart nått snack om saken. Men nu ser det ut som belaget slitits pga att den delen av brädan har buktat utåt och har utsatts för mycket mer påfrestning då.</p><p></p><p>Det ser i mina ögon inte heller ut som den skulle ha fastnat i nått då det inte är någon reva i brädan utan det är bara "topparna" på dom små bulorna som har slitits ner till metallen, men jag har inte heller någon erfarenhet av sånt här.</p><p>Jag ser inga tecken på att stålkanten är vriden utan den ser rak ut.</p><p></p><p>Någon som vet något ställe i falköping-jönköping med någon som är duktigt på att laga sånt här? Jag litar inte på dom vanliga sportbutikerna :p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="padbmx, post: 949159, member: 125062"] Jo jag misstänker att reklamation blir knepigt. Men det konstiga är att partiet buktar utåt, hade jag däremot slitit ner igenom belaget hade de inte vart nått snack om saken. Men nu ser det ut som belaget slitits pga att den delen av brädan har buktat utåt och har utsatts för mycket mer påfrestning då. Det ser i mina ögon inte heller ut som den skulle ha fastnat i nått då det inte är någon reva i brädan utan det är bara "topparna" på dom små bulorna som har slitits ner till metallen, men jag har inte heller någon erfarenhet av sånt här. Jag ser inga tecken på att stålkanten är vriden utan den ser rak ut. Någon som vet något ställe i falköping-jönköping med någon som är duktigt på att laga sånt här? Jag litar inte på dom vanliga sportbutikerna :p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum Destroyer, felaktigt belag eller trasigt?
Tillbaka
Topp