Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumändring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smogen" data-source="post: 45401" data-attributes="member: 14748"><p>Tjenis. </p><p></p><p>Fick precis en tanke som skulle underlätta läsandet i långa trådar på forumet. När jag kikar på långa trådar så ser jag först om det tillkommit några nya inlägg sedan senaste besöket. Detta görs, så klart, smidigast under ursprungsinlägget. Så nu till min undran; kan det inte vara en idé att göra så att man kan klicka på det inlägget man vill läsa, å automatiskt hoppa ner till detsamma?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smogen, post: 45401, member: 14748"] Tjenis. Fick precis en tanke som skulle underlätta läsandet i långa trådar på forumet. När jag kikar på långa trådar så ser jag först om det tillkommit några nya inlägg sedan senaste besöket. Detta görs, så klart, smidigast under ursprungsinlägget. Så nu till min undran; kan det inte vara en idé att göra så att man kan klicka på det inlägget man vill läsa, å automatiskt hoppa ner till detsamma? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumändring
Tillbaka
Topp