God morgon.
Den funktionen finns redan, är ganska svår att hitta dock men jag ska försöka förklara hur man hittar dit.
Först tar du ett stadigt tag om musen och för muspekaren till den så kallade "menyn". Med lite tur och tålamod finner du en rad där det står "Forum". Tag mod till dig och klicka på den. Nu kommer det hända en del saker, texten du ser framför dig försvinner och byts ut mot ny, främmande text. Men var inte rädd, det är meningen och ska gå till så.
Nu kommer den kniviga biten. Tag, med samma mus du använda innan, sikte på en liten pil-liknande symbol ca 3 cm ovanför nedre skärmkanten och 1/2 cm in. Klicka på denna ett upprepat antal gånger till det inte händer något mer. Längst ner på den sk "sidan" finner du en ruta där det står "Fritext sökning i forumet (minst 4 tecken)" och i rutan skriver du helt enkelt in vad du vill söka på.
Jag vet att det är en någorlunda komplicerad process, tog mig ett tag att lära mig och fatta hur man gör men nu klarar jag det nästan varje gång.
Skulle det vara några oklarheter får du gärna skicka ett mail till mig på snyggtjej18@hotmail.com, så ska jag se om jag kan hjälpa dig vidare