Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fot sned i pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joakimo" data-source="post: 1254558" data-attributes="member: 147733"><p>Ja det kan du få fixat, jag åker också på ett par Cochise 130, är sjukt nöjd men behöver också fixa hälgreppet för att få ännu bättre grepp. Jag kommer ta pjäxan till våran lokala bootfitter, har du någon i närheten så rekommenderar jag starkt det! Då skär de ut en foam som sätts på utsidan av innerskon så att det blir mer tryck där du behöver mer fäste och grepp. Hoppas du hittar en bra lösning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joakimo, post: 1254558, member: 147733"] Ja det kan du få fixat, jag åker också på ett par Cochise 130, är sjukt nöjd men behöver också fixa hälgreppet för att få ännu bättre grepp. Jag kommer ta pjäxan till våran lokala bootfitter, har du någon i närheten så rekommenderar jag starkt det! Då skär de ut en foam som sätts på utsidan av innerskon så att det blir mer tryck där du behöver mer fäste och grepp. Hoppas du hittar en bra lösning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fot sned i pjäxa
Tillbaka
Topp