Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga ang billigt returfrakt vid reklamation TIPS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1074069" data-attributes="member: 156543"><p>Tror inte konsumentköpslagstiftningen är lika hård i resten av Europa som den är i Sverige. Inom Sverige så stämmer det du skriver, men jag tror det är annorlunda utomlands.</p><p></p><p>Har själv behövt pröjsa frakt till Spanien en gång och Kina en gång vilket är surt. </p><p></p><p>Jag skulle nog ha tagit kontakt med bluetomato och förklarat omständigheterna (det är dyrt att skicka gods i/från Sverige). De har andra villkor och kan med största sannolikhet skicka för en bråkdel av vad det kostar som konsument. Förhoppningsvis kan TS köpa en fraktsedel av dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1074069, member: 156543"] Tror inte konsumentköpslagstiftningen är lika hård i resten av Europa som den är i Sverige. Inom Sverige så stämmer det du skriver, men jag tror det är annorlunda utomlands. Har själv behövt pröjsa frakt till Spanien en gång och Kina en gång vilket är surt. Jag skulle nog ha tagit kontakt med bluetomato och förklarat omständigheterna (det är dyrt att skicka gods i/från Sverige). De har andra villkor och kan med största sannolikhet skicka för en bråkdel av vad det kostar som konsument. Förhoppningsvis kan TS köpa en fraktsedel av dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga ang billigt returfrakt vid reklamation TIPS?
Tillbaka
Topp