fråga ang videoblog.

jon_olsson

Ny medlem
fråga ang videoblog.
Vad föredrar ni, få ett kortare klipp i kväll från dagen eller ett längre sammandrag på onsdag från vår resa till vattenhopppen i Mettmenstetten?
Allt på en gång eller lite så ofta som möjligt?
Är ju lite nytt så det är lika bra jag frågar vad ni som kommer se på detta tycker... kom gärna med andra synpunkter..

fråga ang videoblog.
Ett kort i kväll eftersom jag är törstig.

Edit: med det menar jag altså att det är roligare att följa dig varje dag.

Senast redigerad av en moderator:
fråga ang videoblog.
ett sammandrag måste jag säga. det blir nog lite tradigt med flera klipp från samma vattenhopp. roligare med ett sammandrag med det bästa! tror det blir högre kvalitet o mer variation då.

fråga ang videoblog.
Så länge materialet är vettigt, kan man väl motivera en snutt per dag. Får inte kännas som man gör ett klipp "bara för att". Borde även gynna era intressen eftersom det borde generera fler träffar till websidan.

Sedan är det kanske bra att ha ett sammandrag en gång i veckan om det hänt mycket, där man får en resume av veckan lite mer kortfattat än om man hade kollat på alla dagsklippen för sig.

Edit: Söndagar är nog en bra dag för bakissammandrag.

Senast ändrad:
fråga ang videoblog.
Kör lite mixat, Ibland korta samman drag och ibland längre.
Man är ju alltid sugen på att höra och se hur ni lever. Kör längre vid speciella event och sånt.

fråga ang videoblog.
Jag föredrar så ofta som möjligt, annars kan man lätt tappa intresset om man går in på sidan o kollar hela tiden och det sällan finns nåt.

Senast ändrad:
fråga ang videoblog.
Jag tycker att du ska mixa det, så att ibland kör du lite längre och ibland lite kortare snuttar. Det beror också lite på vad du filmar och liksom, vad ni gjort. Är det något hyfsat stort och engaerande så skulle det kunna vara längre filmer från en stor photosession eller så, och kortare när det inte är fullt lika "stort".
/P

Senast ändrad:
fråga ang videoblog.
precis som peteer säger. även om man tar med lite kort från dagarna så kan man göra en längre resume. altså hade det vart kul att alltid ha riktgit fräscha updates men ändå lite längre sammandrag från tävlingar och event.

fråga ang videoblog.
Så ofta som möjligt är kanske något att sträva efter. Annars faller säkert en del bort för att ge plats
för större event/händelser, och vi vill ju veta så mycket som möjligt. Riktigt kul idé. Tror att jag
personligen kommer besöka din sida sisådär ett hundratal gånger mer en jag gör/gjort i dagsläget.
Försök hålla det lite personligt bra ex i första bloggen med eftertexten och felsägningarna, kul att se
dig göra fel ibland du med :)

Lite offtopic men varmt och skönt i vattnet där nere kan jag tänka mig. Det skulle vara något för mig
och min varma våtdräkt ;)

Sitter och väntar på en update jobba på jon & Co

Edit: Super stoked på corkad badboll haha : D

Senast ändrad:
fråga ang videoblog.
Hallå Jon!

Just gällande detta tycker jag du ska vänta till Onsdag med men annars föredrar jag mycket men kort. Känns aktivare och roligare att kunna se lite nya klipp då och då, och sen kanske något längre klipp under helgen/varannan vecka...

Så tycker jag. Lycka till!

Red: Såg din första videoblogg nu, grymt. Lyckas du hålla igång det här blir det riktigt skoj!

Senast ändrad:
fråga ang videoblog.
felixlind sa:
Hallå Jon!

Just gällande detta tycker jag du ska vänta till Onsdag med men annars föredrar jag mycket men kort. Känns aktivare och roligare att kunna se lite nya klipp då och då, och sen kanske något längre klipp under helgen/varannan vecka...

Så tycker jag. Lycka till!
håller med till 100 %

fråga ang videoblog.
Skulle vara kul med lite mer klipp oftare, men bara så de inte blir en massa för mycket. så man måste hålla koll på vilka man sett och inte! men annars låter de bra=)

fråga ang videoblog.
Skulle vara kul med lite mer klipp oftare, men bara så de inte blir en massa för mycket. så man måste hålla koll på vilka man sett och inte! men annars låter de bra=)

fråga ang videoblog.
Vi gör så här, om vi har internet på vår sida så kommer det upp en post ikväll, har vi inte det så blir det oldschool lina på onsdag..

Har 3 klipp kvar sen är det färdigredigerat...

Postar här direkt jag vet...

fråga ang videoblog.
Tycker det är bättre med ett sammandrag :)
Och som FF säger, lägg inte upp klipp bara för sakens skull, lägg upp roliga, intressanta, udda saker :P Resor, events, inervjuer osv. :P

Senast ändrad:
fråga ang videoblog.
FF sa:
Så länge materialet är vettigt, kan man väl motivera en snutt per dag. Får inte kännas som man gör ett klipp "bara för att". Borde även gynna era intressen eftersom det borde generera fler träffar till websidan.

Sedan är det kanske bra att ha ett sammandrag en gång i veckan om det hänt mycket, där man får en resume av veckan lite mer kortfattat än om man hade kollat på alla dagsklippen för sig.

Edit: Söndagar är nog en bra dag för bakissammandrag.
låter bra!

fråga ang videoblog.
dagens klipp skulle nu varit uppe, men Metmenstttens begränsade internet sade att det var bara att
vänta till morgondagen
Så blev det med det...

Senast ändrad:
fråga ang videoblog.
"Jon says that I really suck on this..., men vafan!

Dagens var bra, lite lite åkning men det var väl för att du inte fick upp hela?
Men runt 3-5 min och är det nått extra skojjigt event så kan man ju ha upp mot 10 min?
Beror ganska mkt på vad som händer..

Fortsätt, det uppskattas :)

fråga ang videoblog.
AHHAHAHAHHAHA Fan va skön den nya bloggen var. oscar var duktig och de va fan kul med när dom åkte på arslet ;) ser fett kul ut i luften,, haha hillarious!

fråga ang videoblog.
tack tack, ser inte ut som vi lyckas få ut full version idag, får bli i morgon när vi kommer till ramperna, där finns lina, sjukt frustrerande med internet som funkar i 5 min..

Ber om ursäkt för att det strular lite i början men vi lär från våra misstag och komemr skriftlgen klaga till internet guden..

fråga ang videoblog.
tack tack, ser inte ut som vi lyckas få ut full version idag, får bli i morgon när vi kommer till ramperna, där finns lina, sjukt frustrerande med internet som funkar i 5 min..

Ber om ursäkt för att det strular lite i början men vi lär från våra misstag och komemr skriftlgen klaga till internet guden..

Tillbaka
Topp