Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fråga om Mayrhofen (Rastkogel, Penken)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SethP" data-source="post: 1024150" data-attributes="member: 53419"><p>Jo. Zell am See tyckte jag var helt okej så att säga, särskilt med närheten till Kaprun/Kitzsteinhorn. Angående St Anton har jag bara läst och hört, men där ska tydligen pisterna vara rätt smala. Brett och långt är definitivt bra tycker jag så därför verkar Mayrhofen/Zillertal vara kanon! Själv ska jag nog verkligen försöka prova Ahorns långa röda (4 och 5) vid åtminstone ett tillfälle. (Men jag ska nog även försöka bege mig lite utanför de preparerade backarna, hoppas jag.)</p><p></p><p><strong>Edit:</strong> Stället som vi hade pejl på (ski in & ski out) sket sig, så det blir en standardlösning istället. En bit från liftstationerna. <strong>Edit2:</strong> Ett stycke upp på Schwendberg blev det förresten. <strong>/edit2</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SethP, post: 1024150, member: 53419"] Jo. Zell am See tyckte jag var helt okej så att säga, särskilt med närheten till Kaprun/Kitzsteinhorn. Angående St Anton har jag bara läst och hört, men där ska tydligen pisterna vara rätt smala. Brett och långt är definitivt bra tycker jag så därför verkar Mayrhofen/Zillertal vara kanon! Själv ska jag nog verkligen försöka prova Ahorns långa röda (4 och 5) vid åtminstone ett tillfälle. (Men jag ska nog även försöka bege mig lite utanför de preparerade backarna, hoppas jag.) [b]Edit:[/b] Stället som vi hade pejl på (ski in & ski out) sket sig, så det blir en standardlösning istället. En bit från liftstationerna. [b]Edit2:[/b] Ett stycke upp på Schwendberg blev det förresten. [b]/edit2[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fråga om Mayrhofen (Rastkogel, Penken)
Tillbaka
Topp