Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frågor ang. KHE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 8447" data-attributes="member: 14197"><p>Leker du med elden GNU? ÄR du en aktiv utövare?</p><p></p><p>Tillåt mig vara aningens tveksam. När du eldar på offentlig plats inför en entusiastisk publik, domare med tidtagar-ur samt brand- och ambulanspersonal är det bara professionalism ut i fingerspetsarna som gäller. Då går det ju inte att goofa ur och få stånd på en nanosekund. Å andra sidan kan jag ju tala av erfarenhet av diverse tävlingar att den korta tid som det brinner hinner ingen få bånge. Även de rejäla buskar som eldades under NM i KHE brinner i den accelererande takt att resning omöjliggörs. </p><p></p><p>Det känner ju alla utövare till.</p><p></p><p>Sedan är det ju upp till var och en av tävlarna att inleda eldandet med stående organ. Dock ges inga stilpoäng för det och för det andra så antar jag att den skulle krympa rejält efter den första ytan av huden blir svedd. Men vad vet jag?</p><p></p><p>Lycka till med övningarna hemma och glöm inte att spara rejält med buske - det är ju det som är det vinnande konceptet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 8447, member: 14197"] Leker du med elden GNU? ÄR du en aktiv utövare? Tillåt mig vara aningens tveksam. När du eldar på offentlig plats inför en entusiastisk publik, domare med tidtagar-ur samt brand- och ambulanspersonal är det bara professionalism ut i fingerspetsarna som gäller. Då går det ju inte att goofa ur och få stånd på en nanosekund. Å andra sidan kan jag ju tala av erfarenhet av diverse tävlingar att den korta tid som det brinner hinner ingen få bånge. Även de rejäla buskar som eldades under NM i KHE brinner i den accelererande takt att resning omöjliggörs. Det känner ju alla utövare till. Sedan är det ju upp till var och en av tävlarna att inleda eldandet med stående organ. Dock ges inga stilpoäng för det och för det andra så antar jag att den skulle krympa rejält efter den första ytan av huden blir svedd. Men vad vet jag? Lycka till med övningarna hemma och glöm inte att spara rejält med buske - det är ju det som är det vinnande konceptet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frågor ang. KHE
Tillbaka
Topp