Frågor ang. KHE

• Trådstartare Trådstartare GNU
  • Start datum Start datum

GNU

Aktiv medlem
Frågor ang. KHE
Ärade Brantåkare!
Har en liten fundering ang. KHE! Det verkar ju vara lite spännande och kanske även något som varje man skall prova på för att få kalla sig MAN. Men mitt problem är att jag har en tendens att bli lite, eller ganska mycket, eller rejält exalterad av eld och då har min, min, öhh, min, ja ni vet vad jag menar….. Den har då en tendens att liksom växa, ställa sig upp alltså och hamnar då mitt i eldhavet så att säga…. Hur löser ni det problemet? Genom att tänka på en skiboardåkare i för stora kläder som plogar nedför Pellebacken? Eller ni kanske inte delar min fascination för eld? Eller kanske även total kroppskontroll är något som kännetecknar en brantåkare????
Med Eldiga Hälsningar
/GNU

Frågor ang. KHE
Det är kanske inte helt rätt forum att ta upp dina sxuella läggningar i detta forum. Det finns säkert sådan på hemsidaor ifrån frida eller någon annan tjejblaska, även hetagreta kan nog svara på dina frågor om sexuella behov.

Men vad KHE beträffar är det en sport som ofta inte syftar på att attrahere det motastta könet utan en "styrkeuppvisning" av hög kulturell nivå. Redan på Barrabas tid (som JCM tidigare nämt) var dess utövar antal stort men har sedan dess avtagi för att de senaste åren komma igen och öka explosions artat till dagens närmast hysteriska popularitet.

Så at dig i kragen, utöva khe och låt dina sex fantasier vara.

Frågor ang. KHE
Det är så sant det du skriver, men er fascination för dylika saker gör att jag inte kan låta bli att skämta lite om det!!!
Och ja, jag vet att jag har dålig humor….
Och nej, jag kan inte lova att det inte händer igen….
/GNU

Frågor ang. KHE
Leker du med elden GNU? ÄR du en aktiv utövare?

Tillåt mig vara aningens tveksam. När du eldar på offentlig plats inför en entusiastisk publik, domare med tidtagar-ur samt brand- och ambulanspersonal är det bara professionalism ut i fingerspetsarna som gäller. Då går det ju inte att goofa ur och få stånd på en nanosekund. Å andra sidan kan jag ju tala av erfarenhet av diverse tävlingar att den korta tid som det brinner hinner ingen få bånge. Även de rejäla buskar som eldades under NM i KHE brinner i den accelererande takt att resning omöjliggörs.

Det känner ju alla utövare till.

Sedan är det ju upp till var och en av tävlarna att inleda eldandet med stående organ. Dock ges inga stilpoäng för det och för det andra så antar jag att den skulle krympa rejält efter den första ytan av huden blir svedd. Men vad vet jag?

Lycka till med övningarna hemma och glöm inte att spara rejält med buske - det är ju det som är det vinnande konceptet.

Frågor ang. KHE
Nå Gnu, hur har det gått? Har du uppnått total kontroll över dig och de dina? Gav träningslägret i Canada önskvärd effekt eller står du och slötänder som en gammal Amazon?

Själv skulle jag aldrig tända på mig själv, det låter jag andra göra!

/S

Frågor ang. KHE
Ja, här har vi ju en debatt som totalt avsomnat under senare år!
Hur gick det nu egentligen GNU. När gick NM:et förresten, och i så fall varför har ingen resultatlista publicerats?
/A

Frågor ang. KHE
Oj. Eld hade jag glömt bort! kanske därför jag inte brunnit upp? Hmm, nu börjar jag bli lite sugen igen...

Frågor ang. KHE
Jag brukar elda det mesta, nån bil då doch då även nån brinnade tvättmaskin slängandes utför nån bro. Det roligaste är förstås tända eld på en hel gångtunnel och utplacera ett gäng andvända gasoltuber och andra andvända tuber och flaskor som har tendens att sprängas i väldig varm eld. Det här kan man göra när nån går igenom tunneln.

Tillbaka
Topp