Kalasson
Medlem
Frågor om pjäxa och bindning T2 - Voilé
ska en pjäxa trots att kabeln är skruvad så hårt att man får TA I för att knäppa bindningen kunna halka ur bindningen bakåt mitt i en sväng i vanlig pist??
Ska det vara ett glapp på 2mm mellan pjäxans "läpp fram" och bygeln som håller ned tån??
Ska hela främre delen av sulan vridas med pjäxan upp och INTE hållas ned av bindningen så att kontaktyta mellan pjäxa och bindning blir 0,2 x 5 cm för bakfoten???
Ska detta hända när man köpt pjäxa och bindning nya i samma butik... ??
Och de i butiken visste att bindningen (som jag iof köpte nån vecka senare) skulle vara till just T2an.
enl mig passar inte BindningsHlvetet pjäxan..
är det nån annan som upplevar att Voilé hardwire och Scarpa T2 inte lirar så bra??
Ska det vara ett glapp på 2mm mellan pjäxans "läpp fram" och bygeln som håller ned tån??
Ska hela främre delen av sulan vridas med pjäxan upp och INTE hållas ned av bindningen så att kontaktyta mellan pjäxa och bindning blir 0,2 x 5 cm för bakfoten???
Ska detta hända när man köpt pjäxa och bindning nya i samma butik... ??
Och de i butiken visste att bindningen (som jag iof köpte nån vecka senare) skulle vara till just T2an.
enl mig passar inte BindningsHlvetet pjäxan..
är det nån annan som upplevar att Voilé hardwire och Scarpa T2 inte lirar så bra??