Från flyplats till St:Anton?

Jonny_hardcore

Aktiv medlem
Är det någon som vet hur man i hela fridens namn tar man sig från Zürich/München till St:Anton...Har sökt efter bussar och tåg men hittar fan inget vettigt...Kanske är det bättre med andra flygplatser...?...Vore enormt tacksam för svar.

Jag tog tåget från Munchen till St.anton förra året, och det var ju ganska vettigt. Jag åkte buss till Munchen. Ta eb taxi till Stationen.

Tåg till badgastein från munchen är då inget problem, kan inte se att det är något problem till StAnton då... (Munchen HBF that is, så dit måste du ta dig först, antar att det går S-bahn eller någe)

/M

Tåg från Zurich är klockrent. Raka spåret!
Kostar 5-600 sek t/r har jag för mig... Från Munchen är det väl tåg till
innsbruck o vidare till anton. Finns det billiga flyg till Munchen?

tåg från mûnchen till stantón e ju hur lugnt som helst.. fast det lättaste vore nog att flyga t innsbruck o ta tåget därifrån så slipper man byta..

Billigast blir det nog om du flyger med Ryan Air fràn Sthlm/Skavsta till Frankfurt, sen tàg därifràn. Dom gillar sina tàg i Tyskland, Österike och Schweitz mer än nàtt annat, sà det kan nog inte vara nàgra problem att lösa det.

Flyg till Zurich, sen tåg till st.anton, men se till att tajma in ett direkttåg så tar det bara 2.5 timmar utan byten. Gå in på Oebb.at för tågtider!

Jag föreslår reguljärflyg till Zürich eller Innsbruck. Om du ska åka ner i Januari kan det gå att få tag på billiga sista minuten med charterbolagen. Vet att det funnits tur och retur till Innsbruck för typ 700 förr om åren.

När jag flög till Ibk senast fick man en biljett för dryga 3000 spänn. Men de va iofs mer än två år sedan. Från Ibk tar tåget bara 1,5 timma!

Hej!

Nån som vet vad det kostar att åka tåg elr buss mellan Frankfurt Hahn (flyger Ryan air) och St Anton?? Har letat på oebb.at men inte lyckats så bra :(

//Snart i Alperna =)

Hallå!
Åker med ryan inatt t frankfurt hahn. Därifrån buss till tågstationen i frankfurt. Tåget därifrån kostar 100euro tor om man stannar en månad! Ett litet tips bara...
Vi ses snart!!

Tillbaka
Topp