Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
från La Thuile/Aosta till Genève flygplats
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kuro" data-source="post: 1145191" data-attributes="member: 103557"><p>Prova att åka over på den franska sidan, dvs åk skidor till Rosière. Transfer, buss eller tåg ifrån Bourg St Maurice. Vanliga bussen hittar du på altibus.com/index.sapx, kolla med transfer på FB Tarentaise Transfers där du kanske kan få tag på en delad transfer till Genève. Tåg finns på sncf.com men du brukar ta ett tag eftersom du måste vänta mellan bytena in Chambéry eller Annemasse.</p><p></p><p>Jag vet inte om det blir så billigt, buss ca 75€ och transfer 60-100€, tåg vet jag ej. Men om du har tur med tiderna kanske du hinner åka lite lagg på morgonen innan flyget.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kuro, post: 1145191, member: 103557"] Prova att åka over på den franska sidan, dvs åk skidor till Rosière. Transfer, buss eller tåg ifrån Bourg St Maurice. Vanliga bussen hittar du på altibus.com/index.sapx, kolla med transfer på FB Tarentaise Transfers där du kanske kan få tag på en delad transfer till Genève. Tåg finns på sncf.com men du brukar ta ett tag eftersom du måste vänta mellan bytena in Chambéry eller Annemasse. Jag vet inte om det blir så billigt, buss ca 75€ och transfer 60-100€, tåg vet jag ej. Men om du har tur med tiderna kanske du hinner åka lite lagg på morgonen innan flyget. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
från La Thuile/Aosta till Genève flygplats
Tillbaka
Topp