Bättre på franskan (Och tyskan så småningom. Jag utgår från att det inte finns någon site skriven på latin som handlar om skidor. Eller?).Jibberisch sa:@la_grave:
Vad ska du göra där? Om du hittar en alltså?
Jag är alltså ute efter "communities"/webbplatser.gubbfan sa:Club alpin francaise är en organisation men med en mer touringinriktad verksamhet och comunity
Alpenverein för tysktalande.
Varför lärde du dig latin? (Tolkar ditt svar som att du av någon anledning lärt dig latin istället för t.ex. Franska.)la_grave sa:Bättre på franskan (Och tyskan så småningom. Jag utgår från att det inte finns någon site skriven på latin som handlar om skidor. Eller?).Jibberisch sa:@la_grave:
Jag lär mig latin (långsamt). Jag kan halvbra franska.Jibberisch sa:Varför lärde du dig latin? (Tolkar ditt svar som att du av någon anledning lärt dig latin istället för t.ex. Franska.)la_grave sa:Bättre på franskan (Och tyskan så småningom. Jag utgår från att det inte finns någon site skriven på latin som handlar om skidor. Eller?).Jibberisch sa:@la_grave:
Varför lär du dig latin (långsamt)? Syfte? Kontext?!la_grave sa:Jag lär mig latin (långsamt). Jag kan halvbra franska.Jibberisch sa:Varför lärde du dig latin? (Tolkar ditt svar som att du av någon anledning lärt dig latin istället för t.ex. Franska.)la_grave sa:Bättre på franskan (Och tyskan så småningom. Jag utgår från att det inte finns någon site skriven på latin som handlar om skidor. Eller?).
Nu är vi inte så lite OT här men jag vill läsa Vergilius och annat på originalspråk.Jibberisch sa:Varför lär du dig latin (långsamt)? Syfte? Kontext?!la_grave sa:Jag lär mig latin (långsamt). Jag kan halvbra franska.Jibberisch sa:Varför lärde du dig latin? (Tolkar ditt svar som att du av någon anledning lärt dig latin istället för t.ex. Franska.)
Då förstår jag! Tack!la_grave sa:Nu är vi inte så lite OT här men jag vill läsa Vergilius och annat på originalspråk.Jibberisch sa:Varför lär du dig latin (långsamt)? Syfte? Kontext?!la_grave sa:Jag lär mig latin (långsamt). Jag kan halvbra franska.