franska alperna!!! kan fixa boende till nästa vinter!! tror jag!?

powder173

Ny medlem
har planer på att åka ner till antagligen val thorens, val d. eller chamonix nästa vinter
alltså 02/03, och jag behöver ( eller behöver och behöver), men skulle vilja ha likasinnade grabbar samt girls och åka ner och bo med, pröjsa lite i hyra och åka mycket skidor är nog några av målen jag har med resan....

skriv ett meddelande om ni sitter i samma sits som jag
så kanske vi kan höras av för mer info

fan det där kändes som en kontaktannons och det var ju inte meningen....

hör av er, va inte blyga :)

andreas, en med ett jävla sug efter powder

Jag MÅSTE bara tipsa dig om Valdisere(franska alperna), min syster har jobbat där nere i vinter och jag hälsade på henne över påsk. Helt klart en GRYM åkning. 90 liftar, 140 backar och en grym offpist oxå om det är mycke snö.

//Anders

Hallo! Har vært store deler av denne sesongen i Val D Isere og det kan sterkt anbefales. Bra ski, bra party og mange hyggelige sesongere.. Litt negativt er at det kan være litt dyrt for bosted i byen. Hvis du mailer meg litt senere i mai-måned kan jeg være behjelpelig med bo i Val D Isere.

visst!!!! låter jävligt bra!! har själv planerat o flytta bort från Finland o komma från silja line o skida!!! var i storulvån (jämtland) o jobba o fick ett sug o komma till störe platser!!!
Dit jag far så vill jag också ha ett jobb o resten av tiden skida!!
Alltid med på allt som låter bra eller sjukt!!!!!!

Anders

Tillbaka
Topp