Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Franska alperna till Malmö 13/2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sulle" data-source="post: 939884" data-attributes="member: 78753"><p>Hej</p><p></p><p>Jag åker med bil från La Grave 13/2, till Malmö.</p><p></p><p>Plan A är att ta biltåget från Lörrach på kvällen 13/2. Borde då vara i Malmö ngn gång på eftermiddagen 14/2.</p><p></p><p>Jag kan ta en eller max två personer till i bilen. Har ganska gott om packutrymme.</p><p></p><p>Vi delar på soppa, vägavgifter, tågavgift, broavgift osv. Borde bli runt 1500-2000 per person om vi är två.</p><p>Plockar gärna upp dig/er på vägen om det kan göras utan allt för mkt extra körning. T.ex. genever är passande om ni råkar vara i Chamonix.</p><p></p><p>Hälsningar</p><p>Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sulle, post: 939884, member: 78753"] Hej Jag åker med bil från La Grave 13/2, till Malmö. Plan A är att ta biltåget från Lörrach på kvällen 13/2. Borde då vara i Malmö ngn gång på eftermiddagen 14/2. Jag kan ta en eller max två personer till i bilen. Har ganska gott om packutrymme. Vi delar på soppa, vägavgifter, tågavgift, broavgift osv. Borde bli runt 1500-2000 per person om vi är två. Plockar gärna upp dig/er på vägen om det kan göras utan allt för mkt extra körning. T.ex. genever är passande om ni råkar vara i Chamonix. Hälsningar Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Franska alperna till Malmö 13/2
Tillbaka
Topp