Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"länken" ett tips e att trycka på citera om du vill se hur någon har byggt upp meddelandet..adddeh sa:hur gör jag så det syns här, ist för att gå in på youtube sidan?:D
men jag skrev ju EXAKT hur man skulle göra.. ?adddeh sa:<object width="425" height="350"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/PdTZvCOfcrY"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/PdTZvCOfcrY" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Hörru smartskaft det här är bara en demo ffs, fattar du inte att HELA spelet kommer va mycket bättre.brorkanin sa:ärligt talat så är detta spel skit men jag hoppas att en förfinad 2:a kommer! man kan inte klämma in fin grafik, stora banor, varierande banor, stort utbud av kläder etc i under 1 GB...anser jag så klaga inte
Ladda ner filen här http://www.dll-files.comlp91 sa:faan varför funkar inte demot? står att nån fil saknas, plz help mee någon, länka eller vadsomhelst plz
de kostar ju också om man inte skaffar de på ett annant sättReFFe sa:Asså kör ni bara demot till freak out? Hela spelet är mkt roligare :D
är du så smart då? antagligen kommer inte grafiken att förbättras och fysiken ska vi inte tala om eftersom den är obefintlig...hur stort är hela spelet då? jag hade för mig att det var runt 900 MBpeter_l sa:Hörru smartskaft det här är bara en demo ffs, fattar du inte att HELA spelet kommer va mycket bättre.brorkanin sa:ärligt talat så är detta spel skit men jag hoppas att en förfinad 2:a kommer! man kan inte klämma in fin grafik, stora banor, varierande banor, stort utbud av kläder etc i under 1 GB...anser jag så klaga inte
Det är klart grafik och fyskien blir lika men kläder å banor och skit finns det ju mkt av åsså buggar demon som fan.brorkanin sa:är du så smart då? antagligen kommer inte grafiken att förbättras och fysiken ska vi inte tala om eftersom den är obefintlig...hur stort är hela spelet då? jag hade för mig att det var runt 900 MBpeter_l sa:Hörru smartskaft det här är bara en demo ffs, fattar du inte att HELA spelet kommer va mycket bättre.brorkanin sa:ärligt talat så är detta spel skit men jag hoppas att en förfinad 2:a kommer! man kan inte klämma in fin grafik, stora banor, varierande banor, stort utbud av kläder etc i under 1 GB...anser jag så klaga inte
Okej själv skaffade jag det på de andra sättet, mkt enklare ;oRixx sa:de kostar ju också om man inte skaffar de på ett annant sättReFFe sa:Asså kör ni bara demot till freak out? Hela spelet är mkt roligare :D
Okej själv skaffade jag det på de andra sättet, mkt enklare ;oRixx sa:de kostar ju också om man inte skaffar de på ett annant sättReFFe sa:Asså kör ni bara demot till freak out? Hela spelet är mkt roligare :D
fan vad du är korkad jag HAR hela spelet och det suger ... tänk lite innan...peter_l sa:Det är klart grafik och fyskien blir lika men kläder å banor och skit finns det ju mkt av åsså buggar demon som fan.brorkanin sa:är du så smart då? antagligen kommer inte grafiken att förbättras och fysiken ska vi inte tala om eftersom den är obefintlig...hur stort är hela spelet då? jag hade för mig att det var runt 900 MBpeter_l sa:Hörru smartskaft det här är bara en demo ffs, fattar du inte att HELA spelet kommer va mycket bättre.