Free Radicals Satisfaction Guaranteed på Trädgårn

PNyberg sa:
men alltså...det är ju faktiskt halloween juh. Ska man spöka ut sig mer än vanligt ikv tro?
Vi kan ju byta kläder då ;) Jag kommer se ut som en gangsterhiphopare med din size och du kan se ut som... Ja någonting med för små kläder...

Nyfiken på den där godnattsagan, vem är berättare och vad är handlingen? ;)

Jarle sa:
PNyberg sa:
men alltså...det är ju faktiskt halloween juh. Ska man spöka ut sig mer än vanligt ikv tro?
Vi kan ju byta kläder då ;) Jag kommer se ut som en gangsterhiphopare med din size och du kan se ut som... Ja någonting med för små kläder...

Nyfiken på den där godnattsagan, vem är berättare och vad är handlingen? ;)
Det var tydligen bara en JONG som bara hade postat sub100 inlägg. Inget som en sån person säger är sanning har jag hört. De bara ljuger och jävlar. Däremot är Marshals ord lag.

Hmmm oki. Jag önskar att jag inte var i Mariestad just nu och på väg till Gbg utan att jag var i Luzern på väg till backen oki!

//H

Och jag önskar att jag satt och rökte vattenpipa i himmeln med 40 oskulder.. men man kan inte få allt man förtjänar!

Uppladdningen har börjat!!

jag var i Göteborg idag och helt plötsligt så såg jag en stor mohawk på dryga 1 meter sticka ut ur folkmängden. han passerade mig och till min stora förväntning så visade det sig vara Glen Plake! vad gör han i göteborg, var han på free radicals? :)

Senast ändrad:
Jag är fortfarande bakis...
Jag vet vart du är Gasse, såg dig i diket utmed R40 för några timmar sedan

Hmmm Gasse och Hasse är inte samma hoppas jag? Jag är på väg på E20 ner till Alperna....

Ja tror mer på luder... ;-)

Hur va det igår Jarle, missade dig totalt + många andra.
Missade till o med Mr Plake, det va lite trist...

Senast ändrad:
Krickemannen sa:
Ja tror mer på luder... ;-)

Hur va det igår Jarle, missade dig totalt + många andra.
Missade till o med Mr Plake, det va lite trist...
Hehe

Jadu, jag vet inte riktigt.. Polaren beställde en gigantisk runda i baren innan filmen.. Resten är ganska luddigt men det var en hel del discodans...

Missade det mesta jag med, fick dock ett par ord utväxlade med Indianen och snöfallet..
När kom du dit?

Bara jag som höll min alkoholkonsumtion på en resonlig nivå för att vara klar i huvudet då filmen började? Jaja det var första gången jag hade åldern inne för premiär, men i fortsättningen ska jag göra det på skidåkarmanér och vara stupfärdig kockan 10;)

Hur får man biljetter till sthlm premiären? På peaks hemsida står det:

November 7, Münchenbryggeriet, Stockholm
Full Booked

: /

Går det inte att få tag på alltså?

Tillbaka
Topp