Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är Göteborg det gäller...Bajskorven sa:Jag kan meddela att jag kanske kommer ifall jag är i sthlm
David och min tjej ska med också så det finns en plats i bilenPNyberg sa:någon mer æn Jarle och jag som ska från oslo till gbg den dagen?
Framför allt när biljetterna är gratis?Robbott sa:Jag kommer om jag lyckas övertala min hombres, det här med att köpa biljetter tycks vara lite svårt ibland...........
Känner du inte till Free Radicals? Svensk skidfilm när den är som bäst.tittti540 sa:va e de? om ja får fråga?
Jag menade årets release. Inte den femtonde filmen som kommer ut 2013.herr_nilsson sa:ja kommer i göteborg![]()
Ja...øl och fernet hela kvællen!Hasse sa:PNyberg: Vi syns i baren då?
Kostar minst en bricka fernet att få åka med i räjseraudinPNyberg sa:Ja...øl och fernet hela kvællen!Hasse sa:PNyberg: Vi syns i baren då?
HAHAHAHAH BÄST!! Sluta skylla på duken Robert..Hasse sa:Jarle: När du står på skidorna och inte skyller på bindningarna så bjuder jag dig på öl.
PNyberg: Så klart det blir en Fernet och en öl
//H
Har ju slutat med det.. Numera ogillar jag bara bindningen och tycker den är lite klen på fel ställen.. Speciellt när man vurpar :Plasssekongo sa:HAHAHAHAH BÄST!! Sluta skylla på duken Robert..Hasse sa:Jarle: När du står på skidorna och inte skyller på bindningarna så bjuder jag dig på öl.
PNyberg: Så klart det blir en Fernet och en öl
//H
Ojoj..går Audin på etanol eller vadå? :PJarle sa:Kostar minst en bricka fernet att få åka med i räjseraudinPNyberg sa:Ja...øl och fernet hela kvællen!Hasse sa:PNyberg: Vi syns i baren då?![]()
Japp bara på Peakaffärren i arkaden. Går att köpa eftersläppsbiljetter på plats också!PNyberg sa:vill fortfarande ha svar på min fråga...ær det bara på peak affæren man kan hæmta biljetter?
Per!PNyberg sa:vill fortfarande ha svar på min fråga...ær det bara på peak affæren man kan hæmta biljetter?
Tror bara det är du som är där för filmen i så fall. Den brukar man väl aldrig se???Jarle sa:Ska bli kul o se nya filmen![]()
Va? Vad är du där för egentligen? Hörde något om saft och bullar men det kan väl inte stämma?Hasse sa:Tror bara det är du som är där för filmen i så fall. Den brukar man väl aldrig se???Jarle sa:Ska bli kul o se nya filmen![]()
//H
Nja saft och bullar var det sedan på efterfesten har jag hört. Godnattsaga med unik twist på slutet har oxå utlovats...säkra källor via TGRJarle sa:Va? Vad är du där för egentligen? Hörde något om saft och bullar men det kan väl inte stämma?Hasse sa:Tror bara det är du som är där för filmen i så fall. Den brukar man väl aldrig se???Jarle sa:Ska bli kul o se nya filmen![]()
//H
Är du säker på det hasse? NI har 60 cm puder i byn i andermatt just nu , bara så du vet.Hasse sa:Framför allt när biljetterna är gratis?Robbott sa:Jag kommer om jag lyckas övertala min hombres, det här med att köpa biljetter tycks vara lite svårt ibland...........
Jag kommer om det inte kommer massa snö i Alperna då drar jag dit iställetEller låt mig tänka nu.. Ääähhhh Freeradicals går före puder
//H