Free Radicals Satisfaction Guaranteed på Trädgårn

Gurra_ski

Ny medlem
Tjena undrar om det är någon mer än jag som skall på Free Radicals releasefest på Trädgårn den 31 oktober?

Bajskorven sa:
Jag kan meddela att jag kanske kommer ifall jag är i sthlm
Det är Göteborg det gäller...

Ses där! Vi blir ett gäng härifrån Oslo som far söderöver för ett par shots

Senast ändrad:
Jag kommer om jag lyckas övertala min hombres, det här med att köpa biljetter tycks vara lite svårt ibland...........

Robbott sa:
Jag kommer om jag lyckas övertala min hombres, det här med att köpa biljetter tycks vara lite svårt ibland...........
Framför allt när biljetterna är gratis?

Jag kommer om det inte kommer massa snö i Alperna då drar jag dit istället ;) Eller låt mig tänka nu.. Ääähhhh Freeradicals går före puder ;)

//H

inte långt kvar nu!
Ær det bara på Peak affæren i arkaden man kan hæmta ut biljetter?

vill fortfarande ha svar på min fråga...ær det bara på peak affæren man kan hæmta biljetter?

Jarle: När du står på skidorna och inte skyller på bindningarna så bjuder jag dig på öl.

PNyberg: Så klart det blir en Fernet och en öl ;)

//H

Hasse sa:
Jarle: När du står på skidorna och inte skyller på bindningarna så bjuder jag dig på öl.

//H
HAHAHAHAH BÄST!! Sluta skylla på duken Robert..

lasssekongo sa:
Hasse sa:

//H
HAHAHAHAH BÄST!! Sluta skylla på duken Robert..
Har ju slutat med det.. Numera ogillar jag bara bindningen och tycker den är lite klen på fel ställen.. Speciellt när man vurpar :P

Haha. Det är alltid mina bindingars fel när jag trillar också.. Ibland kan det vara fel på staven också förstås, men alla andra gånger är det bindningarna!

har nu fått ytterligare två biljetter hem av nån anledning, så om nån vill ha går det bra att höra av sig... :S

om nån som ska köra upp från skåne med plats i bilen hakar jag gärna på. bjuder på gott sällskap och ännu godare dricka ;)

Jarle sa:
Hasse sa:
Jarle sa:
Ska bli kul o se nya filmen :)
Tror bara det är du som är där för filmen i så fall. Den brukar man väl aldrig se???

//H
Va? Vad är du där för egentligen? Hörde något om saft och bullar men det kan väl inte stämma?
Nja saft och bullar var det sedan på efterfesten har jag hört. Godnattsaga med unik twist på slutet har oxå utlovats...säkra källor via TGR ;)

men alltså...det är ju faktiskt halloween juh. Ska man spöka ut sig mer än vanligt ikv tro?

Har hört från källor att det kommer ble en grym fest. Bara några timmar kvar....

Enligt säkra källor kommer Hasse att stå i baren och prata nästa säsongs skidnyheter. Alltså inte säsongen 08/09...

I'll be there! Men är där bara för filmen sen bär det hemåt för vårat sällskap, halloweenfest hemma istället =)

Hasse sa:
Robbott sa:
Framför allt när biljetterna är gratis?

Jag kommer om det inte kommer massa snö i Alperna då drar jag dit istället ;) Eller låt mig tänka nu.. Ääähhhh Freeradicals går före puder ;)

//H
Är du säker på det hasse? NI har 60 cm puder i byn i andermatt just nu , bara så du vet.

Tillbaka
Topp