free spotify premium

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
free spotify premium
övertala 9 polare att signa upp och få en massa reklam från spotify, för EN månads premium... naaah, I dont think so

free spotify premium
me premium e d ingen reklam + att man kan göra annat me på sidan menmen d e ditt liv gör va du vill bara ett tips ja skrev men du kanske vill betala 99 spänn bper månad för premuim i don't care å ne ja sattsar på ett år

free spotify premium
du missförstår mig, signar man upp via den där länken kmr reklamen FLÖDA in på mailen. Därför tackar jag nej!

för övrigt har jag lyckats få bort reklamen genom att lägga in en IP från typ Nigeria ;D

free spotify premium
crscent_king sa:
me premium e d ingen reklam + att man kan göra annat me på sidan menmen d e ditt liv gör va du vill bara ett tips ja skrev men du kanske vill betala 99 spänn bper månad för premuim i don't care å ne ja sattsar på ett år
Tomte, reklamen är typ 30 sek var 15:e minut, inget som stör mig. Dessutom får man inte uppmana till brott i forumet...

free spotify premium
Tink sa:
du missförstår mig, signar man upp via den där länken kmr reklamen FLÖDA in på mailen. Därför tackar jag nej!

för övrigt har jag lyckats få bort reklamen genom att lägga in en IP från typ Nigeria ;D
svar nej det funkar inte längre att förfalska proxy för att få bort reklam ja frågade i det forumet här på FR å fick till svar att det inte funkar längre + att ja gjorde det först vliket inte fungerade df denna sidan

free spotify premium
Gudrunnator sa:
crscent_king sa:
Tomte, reklamen är typ 30 sek var 15:e minut, inget som stör mig. Dessutom får man inte uppmana till brott i forumet...
och brottet e? förresten uppmanar man inte till brott genom att man ger sida som ger förfalskad proxy jo de gör man ingen verkar bry sej

free spotify premium
crscent_king sa:
Gudrunnator sa:
crscent_king sa:
och brottet e? förresten uppmanar man inte till brott genom att man ger sida som ger förfalskad proxy jo de gör man ingen verkar bry sej
Vet inte vad man skulle bli åtalad för, du får höra av dig till någon som är kunnig inom juridik. Men menar du att det inte är olagligt att ta saker när den som säljer har bestämt sig för att ta betalt?

free spotify premium
Gudrunnator sa:
crscent_king sa:
Gudrunnator sa:
Vet inte vad man skulle bli åtalad för, du får höra av dig till någon som är kunnig inom juridik. Men menar du att det inte är olagligt att ta saker när den som säljer har bestämt sig för att ta betalt?
så mena ja inte men du hur ska dom få tag i mej ja menar hur vet dom att ja betalt el ej förresten tack alla som regristreat sej genom min länk har snart en månad

free spotify premium
Gör rätt för dig- betala eller lev med reklamen... Eller ta inte del av tjänsten!

free spotify premium
en allmän fråga bara om ni inte hadde behövt hjälpa mej att få premuim då hadde ni gått in på sidan och blive medlemar right? hadde ni d vf tjaffsar ni då om att ja ska betala nu sorry att e en IT-media elev som måste leva på ett studiebidrag som e skit liten, att man har en mobil räkning man måste betala + att man ha en jävla massa mer man måste betala wathever

free spotify premium
crscent_king sa:
Gudrunnator sa:
crscent_king sa:
så mena ja inte men du hur ska dom få tag i mej ja menar hur vet dom att ja betalt el ej förresten tack alla som regristreat sej genom min länk har snart en månad
Så det är bara när man blir fasttagen det man har gjort blir olagligt? Eller?

Annan fråga, har du dyslexi eller någon slags läs/skrivsvårighet?

free spotify premium
Gudrunnator sa:
crscent_king sa:
Gudrunnator sa:
Så det är bara när man blir fasttagen det man har gjort blir olagligt? Eller?

Annan fråga, har du dyslexi eller någon slags läs/skrivsvårighet?
ne menade ja inte men serriöst du kan lägga handen på hjärtat å säga att du aldrig i hela ditt liv har laddat ner nån gång att du aldrig gjort nåt el kommer göra nåt olagligt?? ne ja har inte dyslexi ja e trött ska sova och ja skriver lite slarvigt på chatt å annat på datorn

free spotify premium
crscent_king sa:
en allmän fråga bara om ni inte hadde behövt hjälpa mej att få premuim då hadde ni gått in på sidan och blive medlemar right? hadde ni d vf tjaffsar ni då om att ja ska betala nu sorry att e en IT-media elev som måste leva på ett studiebidrag som e skit liten, att man har en mobil räkning man måste betala + att man ha en jävla massa mer man måste betala wathever
Då får du helt enkelt välja bort något.

Dem erbjuder en gratistjänst för sådana som dig som inte kan (eller vill) betala för sig. Tacka och var glad för det du får istället för att pissa på dem som ett tack.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp