Freerajdare i Staterna sökes!

Hej! Jag har hittat ett par skidbyxor som finns på backcountry.com men ingen annanstans. Så jag beställde dem för att bli skickade till Whistler, där jag bor för tillfället. Problemet är att Backcountry.com inte får skicka North Face prylar till Kanada, av någon outgrundlig anledning. Så jag undrar om någon vänlig själ hade orkat med att få dom hemskickade till sig (I USA), och sen skickat dom vidare till mig?

6-pack öl + kompensation för porto eller boende i mitt hus i Whistler, ni får allt inom rimliga gränser ;)

Ciao

Senast ändrad:
"Problemet är att Backcountry.com inte får skicka North Face prylar till Kanada, av någon outgrundlig anledning"

kanske därför att butikerna i kanada också ska få sälja lite kläder... Det är ju billigare i USA så dom kanadadensiska återförsäljarna blir nog inte så glada om det skeppas billiga kläder över gränsen.

/Rikard

Tack Rikard Eriksson för att jag kunde skicka sakerna till dig...

Och till ovanstående:

Konstigt att dom får skeppa massa andra märken till Kanada då. Kanadadensiska. Najs ord.
För övrigt får man betala tariffer och skatter för kläder som skeppas över gränsen. Du hade bra koll på läget tycker jag.

Tillbaka
Topp