Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
freeride åkare är överskattade!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Muppen" data-source="post: 1344"><p>Jag tycker inte att det har med vilka som är gudar och vilka som inte är gudar. Däremot har det att göra om vad som är kul. </p><p></p><p>Om man tycker att det är kul att åka runt med världs kuppen och tävla får dom väl göra det. Om man hellre vill kasta sig ut för stup så ska inte det vara några problem. Själv tycker jag inte att det skulle vara så roligt att åka omkring och tävla hela tiden och det står jag för. </p><p></p><p>Skidåkning tycker jag står för att man ska ha roligt och på vilket sätt som man har det är skit samma. Det som är viktigast är känslan!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Muppen, post: 1344"] Jag tycker inte att det har med vilka som är gudar och vilka som inte är gudar. Däremot har det att göra om vad som är kul. Om man tycker att det är kul att åka runt med världs kuppen och tävla får dom väl göra det. Om man hellre vill kasta sig ut för stup så ska inte det vara några problem. Själv tycker jag inte att det skulle vara så roligt att åka omkring och tävla hela tiden och det står jag för. Skidåkning tycker jag står för att man ska ha roligt och på vilket sätt som man har det är skit samma. Det som är viktigast är känslan!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
freeride åkare är överskattade!!!
Tillbaka
Topp