Sakarias-Majander
Medlem
Freeride helgen i åre. joss kickarna
Undrar om det stämmer med att man får hoppa på joss kickarna under freeride helgen i åre. . alla som ska h8a på mig kan ju strunta i de. . undrar bara om de stämmer.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ok fan va niceSwanbeck sa:verkar som att de stämmer ja...!![]()
jo men dom va tydligen helt dödade . .:/Swanbeck sa:fan det kommer bli så fett kuul :D men va inte rythm hopper kvar?![]()
ooh fan va fettJosef_Winter sa:rythem hoppen var ju för fan höjdpunkten på hela dagen idag. så jävla roliga hopp. och vem fan är det som påstår att dom var oshapeade? visst, sista landningen var lite uppfläkt, men dom andra två var ju hur bra som helst... var där på eftermiddan och körde sista varvet strax efter tre...
får man köra i dom nu?Josef_Winter sa:rythem hoppen var ju för fan höjdpunkten på hela dagen idag. så jävla roliga hopp. och vem fan är det som påstår att dom var oshapeade? visst, sista landningen var lite uppfläkt, men dom andra två var ju hur bra som helst... var där på eftermiddan och körde sista varvet strax efter tre...
får hoppas att de är så imorron oxå, för jag ska upp då.Josef_Winter sa:det stog att det var stängt, men dom var "öppna", så det var lugnt...
ska ja medFlaand sa:får hoppas att de är så imorron oxå, för jag ska upp då.Josef_Winter sa:det stog att det var stängt, men dom var "öppna", så det var lugnt...
hahah, jag som trodde att jag o mina kompisar skulle ha typ hela åre för oss själva, hah.SakariasMajander sa:ska ja medFlaand sa:får hoppas att de är så imorron oxå, för jag ska upp då.Josef_Winter sa:det stog att det var stängt, men dom var "öppna", så det var lugnt...
tottliften kommer vara stängd under freeride och det är där dom hoppen ligger :/Swanbeck sa:fan det kommer bli så fett kuul :D men va inte rythm hopper kvar?![]()
rythm-hoppen ligger i lundsappet, alltså vm8. men om tottliften kommer vara sätngd, de betyder att old-school kickarna kommer vara stängdaWilmsson sa:tottliften kommer vara stängd under freeride och det är där dom hoppen ligger :/Swanbeck sa:fan det kommer bli så fett kuul :D men va inte rythm hopper kvar?![]()
jajuste, fel av mej. men experiment kommer vara stängt inte rythmFlaand sa:rythm-hoppen ligger i lundsappet, alltså vm8. men om tottliften kommer vara sätngd, de betyder att old-school kickarna kommer vara stängdaWilmsson sa:tottliften kommer vara stängd under freeride och det är där dom hoppen ligger :/Swanbeck sa:fan det kommer bli så fett kuul :D men va inte rythm hopper kvar?![]()
du tror inte att dom kommer fixa det till freeride??AFK sa:rythm hoppen är stört oshapade atm
dom var shapade igår :Dfreppen sa:du tror inte att dom kommer fixa det till freeride??AFK sa:rythm hoppen är stört oshapade atm
de hoppet är väl nedschaktat,DaWie sa:undrar hur många som vågar hoppa i JOI hoppet i stendalen...
jag hade inte gjort de iaf...![]()
Seriöst, har dom förstört det?mAttiaSb sa:de hoppet är väl nedschaktat,DaWie sa:undrar hur många som vågar hoppa i JOI hoppet i stendalen...
de hoppet är stängtmAttiaSb sa:de hoppet är väl nedschaktat,DaWie sa:undrar hur många som vågar hoppa i JOI hoppet i stendalen...