Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Freeride-skida som funkar i parken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ordinary skier" data-source="post: 1202874" data-attributes="member: 172741"><p>Det låter som Fishers Ranger 102 kan var ett alternativ. GRYM skida på skär för sin bredd och relativt låg swing weight trots att den är riktigt fartstabil. Har twin tip men inte så kraftig och är traditionellt monterad så den är ju mer off pist/pist chargig än Park svängig. Gillar fart och stora svängar så inget att åka å småputtra på egentligen men fantastiskt bra prestanda och väldigt allround. (Jag gillar den dock inte riktigt för min egen åkstil men den får fantastiska recensioner överallt....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ordinary skier, post: 1202874, member: 172741"] Det låter som Fishers Ranger 102 kan var ett alternativ. GRYM skida på skär för sin bredd och relativt låg swing weight trots att den är riktigt fartstabil. Har twin tip men inte så kraftig och är traditionellt monterad så den är ju mer off pist/pist chargig än Park svängig. Gillar fart och stora svängar så inget att åka å småputtra på egentligen men fantastiskt bra prestanda och väldigt allround. (Jag gillar den dock inte riktigt för min egen åkstil men den får fantastiska recensioner överallt.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Freeride-skida som funkar i parken?
Tillbaka
Topp