Freeride Video Awards 2007

haha såklart jeppenator var först med ett inlägg efter att filmerna laddats upp, så jävla klockrent =)

kolla igenom alla filmer innan ni röstar så att det blir rättvist :D

Hääärligt! Trots att det är segt så äre skönt att se att det är många som kollar tycker jag :D

Må bäste man eller kvinna vinna!

theseb sa:
Hääärligt! Trots att det är segt så äre skönt att se att det är många som kollar tycker jag :D

Må bäste man eller kvinna vinna!
Bästa man kommer det att bli, för alla vet ju att jag kommer att vinna

Sådär, nu har jag kollat igenom alla. Kul som fan att se att XHC har slängt upp ett nytt bidrag för i år. Inte lika bra som förra året men det fick mig att dra på smilbanden ett par gånger. :D

Bland Big Mountain filmerna va det lite skralt tycker jag =/ Drop In var hetast helt klart.

Jäkla Meteorology(Overseers) att sno låten vi hade tänkt ha med i vår film, blir till att tänka om... =)

Sjukt jobbigt att man måste rösta i båda kategorierna. Man orkar ju inte direkt kolla igenom alla jibb-filmer. Vilket resulterar i att man chansar o röstar på vad som helst.

typ inge illa menat men de e sjukkt svaga bidrag iår visst alla får va med ? men endå jag har glott igenom allt och ingen vad bra...nån kanske men förra årets bidrag va såå mycket bättre !!

/Sim

FF sa:
HenrikLiljeqvist sa:
Sjukt jobbigt att man måste rösta i båda kategorierna. Man orkar ju inte direkt kolla igenom alla jibb-filmer. Vilket resulterar i att man chansar o röstar på vad som helst.
Jag instämmer.
jag med, fast det är sjukt segt o kolla igenom alla big mountain filmer. vad kan vara speciellt i de olika filmerna. djup snö o lite klippor. sjukt varierande.

Huggybear sa:
FF sa:
HenrikLiljeqvist sa:
Jag instämmer.
jag med, fast det är sjukt segt o kolla igenom alla big mountain filmer. vad kan vara speciellt i de olika filmerna. djup snö o lite klippor. sjukt varierande.
Men en BC åkare som har BC åkning i intresse kanske tycker att jibb filmerna inte heller har stor variation? hopp dit å hit och nån rail...

Men vad vet jag =)

men dom är ju brända. en 360 o en switch 9 är väääääldigt olika saker. en sväng är alltid en sväng.

Kan vi inte lägga ner den pubertala debatten om vilken kategori som är roligast att kolla på?

Poängen är att många är bara intresserade av en kategori av filmerna och därför bara väljer nåt på måfå i den andra kategorin. Vare sig det är jibb eller storaberg. Blir lite fel.

Tillbaka
Topp