Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vem vann?Sebbeloon sa:Då var det över
twice va bra , synd bara att det mitt i filmen va nån liten mysig grillstund som jag tycker förstörde , det hade inget sammanhang där direkt .. (känns som att fotografen/redigeraren försökte härma förra årets vinnare Daylight, men de gick tyvärr inte hem)Leffe_P sa:topp 2 är ju norrland och twice, norrland har enligt mig lite för lite åkning så tror hummpe tar hem det p.g.a. det![]()
ja ioförsig.. de e ju rätt långt.. så de e klart att grabba' måste ha en körv innan dom drar enda till kiruna !Sebbeloon sa:Hummpe redigerade så pga att åkningen först sker i Åre, sen övergår det till Kiruna. Vilket menas med TWICE, så där har du fel. Det hänger alltså ihop. Om man observerar och förstår. Heja twice! <3
Det gick visst hem, för alla andra som förstår........
Haha! Fyfan vad jag skrattade! :DeRocklow sa:ja ioförsig.. de e ju rätt långt.. så de e klart att grabba' måste ha en körv innan dom drar enda till kiruna !Sebbeloon sa:Hummpe redigerade så pga att åkningen först sker i Åre, sen övergår det till Kiruna. Vilket menas med TWICE, så där har du fel. Det hänger alltså ihop. Om man observerar och förstår. Heja twice! <3
Det gick visst hem, för alla andra som förstår........![]()
gött ! , no offence på filmen asså, va bara tvungen att skriva de därHummpe sa:Haha! Fyfan vad jag skrattade! :DeRocklow sa:ja ioförsig.. de e ju rätt långt.. så de e klart att grabba' måste ha en körv innan dom drar enda till kiruna !Sebbeloon sa:Hummpe redigerade så pga att åkningen först sker i Åre, sen övergår det till Kiruna. Vilket menas med TWICE, så där har du fel. Det hänger alltså ihop. Om man observerar och förstår. Heja twice! <3
Det gick visst hem, för alla andra som förstår........![]()