Freeride Video Awards 2010

de lär ju sammanställa, kontakta vinnarna, pillra ihop allt till en artikel och få till allt innan de droppar, så kommer väl ikväll om vi har tur! ;)

God kväll medmänniskor,
Vi väntar fortfarande på poäng från en jurymedlem och kan därför inte gå ut med vinnarna i årets Video Awards än.

Detta innebär att vi får hålla på vinnarna tills imorgon, då vi hoppas att vår förlorade jurymedlem återvänt till civilisationen.

Vi ber om ursäkt och hoppas ni har överseende med det inträffade.

då längtar jag till imorgon!

topp 2 är ju norrland och twice, norrland har enligt mig lite för lite åkning så tror hummpe tar hem det p.g.a. det :)

Leffe_P sa:
topp 2 är ju norrland och twice, norrland har enligt mig lite för lite åkning så tror hummpe tar hem det p.g.a. det :)
twice va bra , synd bara att det mitt i filmen va nån liten mysig grillstund som jag tycker förstörde , det hade inget sammanhang där direkt .. (känns som att fotografen/redigeraren försökte härma förra årets vinnare Daylight, men de gick tyvärr inte hem)

Hummpe redigerade så pga att åkningen först sker i Åre, sen övergår det till Kiruna. Vilket menas med TWICE, så där har du fel. Det hänger alltså ihop. Om man observerar och förstår. Heja twice! <3
Det gick visst hem, för alla andra som förstår........

Sebbeloon sa:
Hummpe redigerade så pga att åkningen först sker i Åre, sen övergår det till Kiruna. Vilket menas med TWICE, så där har du fel. Det hänger alltså ihop. Om man observerar och förstår. Heja twice! <3
ja ioförsig.. de e ju rätt långt.. så de e klart att grabba' måste ha en körv innan dom drar enda till kiruna ! :)

eRocklow sa:
Sebbeloon sa:
ja ioförsig.. de e ju rätt långt.. så de e klart att grabba' måste ha en körv innan dom drar enda till kiruna ! :)
Haha! Fyfan vad jag skrattade! :D

Hummpe sa:
eRocklow sa:
Sebbeloon sa:
Haha! Fyfan vad jag skrattade! :D
gött ! , no offence på filmen asså, va bara tvungen att skriva de där :)

Tillbaka
Topp