Freeride video awards!

Wippeh

Ny medlem
Freeride video awards!
Ang. reglerna gällande freeride video awards såg jag en sak som kanske redan nu borde spikas.

"Vinnarna utses av Freerides medlemmars röster. Varje medlem kan bara lägga en röst per klass. Upptäckta fuskförsök medför att aktuella röster raderas och att medlemmen blir avstängd från Freeride."

Se till att inga forum angående röster eller tävlingen under dess gång hålls öppen så länge de inte gäller fler regler eller omkring-liggande frågor. Tror och tycker de finns för många kids på forumet som alldeles för lätt hamnar i gängröstning för att dom tillsammans anser en vinnare. Allting för en rättvisare omröstning!

Gokväll och en god natts sömn! Imorgon stundar studenten!

Freeride video awards!
för v har tagit studenten för vi har tagit studenten för vi har tagit studenten, fyfan va vi är bra!!

Freeride video awards!
det står ingenstanns att det bara är för nybörjare. och sen har jag svårt att tro att det, då vinnaren får en plats i vast awards..

själva grejen är att man behöver inte en värstingkamera för att vinna. speciellt inte här på freeride. det har visats för många gånger att snygga trick och åkarglädje lätt väger upp seriösa projekt med dyr utrustning. men ändå kan jag inte låta bli att falla för utrustningen.. jag röstar på david oavsett om han är med!!

Freeride video awards!
Tävlingen är öppen för alla amatörer. Detta är en tävling där alla ska kunna ställa upp, dessutom kommer varje bidrag få tips på hur man kan förbättra sig och vad man ska tänka på. Så passa på och klipp ihop ett bidrag så kommer det bli riktigt kul att se alla filmer samlade på tävlingssidan.

Freeride video awards!
Hum hum
Inser att jag borde ställt mina frågor här istället...

Har dock en fråga till av allmän karaktär:
Får man uppmana folk att rösta eller räknas det som fusk?
(Jag tänkte nu snarast på att maila några kompisar och inte att skicka ut flygblad.)

-------------------------------------------------------------------

Jag filmar förresten med en värstingkamera. Förutsatt att det som avses med värsting är någon som super och kraschar rutor i förortsgallerior...

Freeride video awards!
Iller sa:
Får man uppmana folk att rösta eller räknas det som fusk?
(Jag tänkte nu snarast på att maila några kompisar och inte att skicka ut flygblad.)
Ja, det är ok att skicka ut tips till kompisar i en liten skala. Det är dock inte tillåtet att starta trådar på Freeride eller göra massutskick i gästböcker för att fiska röster.

Vi kommer även kolla så att inte rösterna kommer från fejkade medlemmar.

Tillbaka
Topp