freeriders/dirtjumpers??

freeriders/dirtjumpers??
joo här finns det hardcore åkare så det skriker om det.
jag kör en santa cruz super 8 -02 och broder har en RM 7 -02
vi brukar smiska åreskutan på sommraren och kör en massa freeride i stockholms betongnatur..

vi kommer upp med lite bilder snart..

Ride Hard..

freeriders/dirtjumpers??
Hmmmz. Har just beställt en dirthoj, men det är inte därför jag är här. Tänkte bara komma med en liten reflektion...

Inom freeride/dirt/slåsigmycket-världen verkar
det handla mer om vad man cyklar på än hur man cyklar.

MYSKO tycker jag.

freeriders/dirtjumpers??
va e d ja ser!
vill du stänga ute alla små stackare!? (under 24")
måste ju låta dom vara me å leka på forumet! du skrämde säkert bort en massa småcyklar me dina "fördommar" när du skriver på d sättet. typisst asså...
dom måste ju åxå få vara me å leka för att dom ska kunna växa, fast man kanske inte vill växa? inte vill ja det iaf. inte än åtminståne. tycker om min lilla haro (super) blammo bmx.
fula mig lite nu kanske men det e lunga! får man göra på ett freerideforum =) hehe, nä men ja tycker bmx rockar! ta re inte lungt...

/jonas

freeriders/dirtjumpers??
Hej allihopa,

har precis köpt en ny hojj, beggad för 9000. Scott Comp Racing som är modifierad till en dirt. Marchocchigaffel, XT-komponenter och feta Gazza 2,6 tums däck. Hur skön som helst!

Försökte få tag på en Bighit eller en P2, men det är grymt svårt. Ville ju ha en cykel nu i sommar så det blev till att leta beggad... Tänkte också på Konas Stuff eller Scrap, enligt Cykloteket skulle de få in 04:orna den här veckan. Självklart så hade de fått in massa cyklar från Kona, utan just Stuff och Scrap.

Nej, ska man köpa cykel ska man köpa det på våren (om man ska köpa ny). De flesta får bara leverans en gång per år från de stora märkena.

// Nicke

[ingen minns en fegis)

freeriders/dirtjumpers??
mm...

vänta till våren lr dra till usa!

har beställt en scrap 04. kostar 9000 här (ca)
och 6000 i usa (ca).

ha d bra.livet e kort. knulla hårt! d finns abort!

Tillbaka
Topp