Freeriders för roadtrip med toppturer i Norge sökes.

Mevva1

Ny medlem
Hallo. Vi är två grabbar från Karlstad som kommer att bila till Norge för att göra toppturer och leta fina åk. Som det är nu pekar det åt Jotunheimområdet, typ runt galdhöpiggen, sen Westlandet kring Sogndal. Vi drar dit det finns bra snö och väder. Vi tänkte dra den 21-23 mars och sedan stanna tills den 3 april. Det finns två platser kvar i bilen, så om ni har hudarna och åksuget så är det bara o höra av. Martin & Johan

Hej!
Jag är jätte sugen på att åka skidor i norge, får jag följa med eller? Jag har en röd audi som vi kan åka i, om det duger? Snälla, får jag haka på?

Hej Netrom. En röd audi låter ju kung. Vi har inte någon takbox, kan du fixa det? Sedan måste jag berätta en sak, min kompis som ska med är synskadad, så jag är ledare, men vi har gjort liknade turer innan och det har fungerat bra, hoppas inte detta stör dig. Du kan maila mig på min adress mevva@passagen.se så kan vi fixa vidare detaljer.

MVH- Martin

Hej,
Jag är sugen efter påsk, ser fram emot en reserapport!!!!
Om någon är sugen på efter påsk så utgår vi (2 pers) från Stockholm och har plats i bil.
Go tur!!

Thabba
Vi har tänkt o dra redan skärtorsdagen. Men vi stannar ända tills den 3. Vi är nu tre pers. Resan börjar mot Sögndal, sen därekring nårra dagar. Sen har vi lite funderingar på o gå upp på Galdhöpiggen.

Vad har ni för resplan?

Hoj,
Inga resplaner alls mer än tiden.
Vecka 14 el. 15 kan vi börja, är inte särskillt bra inläst på området utan har pratat med några norrmän som rekomenderade området och visade lite bilder som såg mycket trevliga ut!

Rapportera gärna hur det var och ha en riktigt god påsk.
PS jaghar firat påsk i Norge förr, de har 20 liters dunkar med ngt de blandar med Fanta, sedan blir det fart....

låter ganska roligt, men någon takbox kan jag inte fixa. Hur bra kompis är du med den där synskadade personen som ska med? jag kan tänka mig att man kan ha ganska roligt med en synskadad person uppe på topparna;) eller är jag elak nu? vi får se hur det blir med den saken.
Vi höres närmare,,,,,,,
Tjipp tjipp

Tillbaka
Topp