Freerides illegala serverpark i Japan

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Det här är den BOMBÄKTA informationen just nu då. Anledningen till att bland annat min profilbild har bytt tillbak sig till den tidigare, och att freeride.se legat nere under ett tag. Det kan även ha kopplingar till den annalkande SUPERMÅNEN som ska träda fram 19 Mars på år 2011. Jag vill inte dra det så långt att jag kopplar ihop det med 2012, men visst kan man börja fundera...

Se även: http://edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/03/11/japan.tsunami.damage/index.html?hpt=C1

förstod inte riktigt, månen bytte din profilbild och stängde ner just freeride?

Freeride kraschade ju långt innan jordskalvet i Japan. Kanske hade freerideserven känningar på att vi freerideprofiler borde följa andra nyheter idag och igår.

SUPERMÅNEN som ska träda fram 19 Mars på år 2011 hade jag inte koll på måste hålla utkik om en vecka alltså.

Ja, fast igår kunde det uppmärksamma ögat läsa "maintenance" på framsidan... idag var det serverproblem.

Det kan ju såklart ha handlat om samma sak både igår och idag fast dom bara bytte texten, i så fall beror det nog till största sannolikhet på SUPERMÅNEN och inget annat.

Senast redigerad av en moderator:
Den 19onde ska vi alla dö gott folk!!!
ifall nån är intresserad så säljer jag biljetter till mitt enorma spaceship som jag har byggt.

Snoeret sa:
Barkeen sa:
ifall nån är intresserad så säljer jag biljetter till mitt enorma spaceship som jag har byggt.
Sick duude! har den LED tv ? isf vad kostar en biljett?
Yeah mayne! Om jag har LED? Jag hade tänkt mig en trettio pistoler men tar även betalt i natura när det gäller det kvinnliga könet!

Ps har även en funpark i cargo-området, B-dog och Edollo' shapar varje tuesday afta'noon.

25ksi2u.jpg

En tillfällighet? Skulle inte tro det!

Senast ändrad:
Barkeen sa:
Snoeret sa:
Barkeen sa:
Yeah mayne! Om jag har LED? Jag hade tänkt mig en trettio pistoler men tar även betalt i natura när det gäller det kvinnliga könet!

Ps har även en funpark i cargo-området, B-dog och Edollo' shapar varje tuesday afta'noon.
oh låtter gött asså! men vi kan göra en deal! 15 pistolas, 5 knivar och sen några kottar ?

Snoeret sa:
Barkeen sa:
Snoeret sa:

oh låtter gött asså! men vi kan göra en deal! 15 pistolas, 5 knivar och sen några kottar ?
Yeahh mayne!! butterflies?

Senast ändrad:
Barkeen sa:
Snoeret sa:
Barkeen sa:

Yeahh mayne!! butterflies?
Lätt brorsan ;) finaste kvalitet

Nojlas sa:
Ryktet säger att det var Rax-tråden som fick hela skutan att balla ur...
Nej, men det var faktiskt en Rax-skida som fastnat i kylsystemet till Fukushima 1. Orsakar inte skidan uppståndelse på FR så är det en härdsmälta. Nu får Rax fan ta o ge sig!

Tillbaka
Topp