Freerides kändaste/Eliten dom man ser!

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
jeppenator sa:
vadå freerides fulaste - cocktail? grundar du de på din egna syn på tjejjer hasse? stackars dig.. du måste ha svårt att hitta snygga tjejjer isåfall..

så jävla dålig attityd.. förfan pojk varför i helvete ska man dissa varann så på internet? sjukt dålig stil.. blir fan förbannad..
:*

Johan då?

Edit: Du skrev in han precis innan

Senast redigerad av en moderator:
Men jag har aldrig sett personen ifråga här på fr. (mad-mike)

Senast ändrad:
cocktail sa:
jeppenator sa:
vadå freerides fulaste - cocktail? grundar du de på din egna syn på tjejjer hasse? stackars dig.. du måste ha svårt att hitta snygga tjejjer isåfall..

så jävla dålig attityd.. förfan pojk varför i helvete ska man dissa varann så på internet? sjukt dålig stil.. blir fan förbannad..
Men ahahhaha lilla jesper. Den va rolig FRÅN MIN SIDA. Du gilalr dne inte för du är freerides gullegris också ! Nu är hon hårding istälelt bättre???

hazz1 sa:
cocktail sa:
jeppenator sa:

Men ahahhaha lilla jesper. Den va rolig FRÅN MIN SIDA. Du gilalr dne inte för du är freerides gullegris också ! Nu är hon hårding istälelt bättre???
specielt hård e hon väll inte? de står väll köerna för?

a_ahlnas sa:
marer sa:
pizzaaugust lever dock kvar men nu i form av en mer femenin vinklad a_ahlnas, eller även känd som a_a the extrestial terstial, arkiv x-musik*

han borde verkligen in på listan sköna personligheter tho!
Nu kanske inte marer har så mkt att säga till om ang femenint, Då han har tandställning endast i syfte för att likna darin. Och bara när vi ändån håller på med påhopp kan jag väll offentiliggöra att han varje måndag sitter ensamen på lunchen pga att alla andra äter hemma men han törs inte för han har bränt fast macaroner i kastruller typ 3 gånger samt slänger bullpapper på marken. Därför får marer sitta och se ytterst mobbad ut i sin skel-virkade mössa med öronlappar. Jag och daniel Fahlander känner sympati och ska ta med Marer på bowling, Det enda syftet är egentligen är att han skall få knyta våra skor. men han tror de e för han har kompisar. Pytsan sa pettson!
over and out.

edit 2 : ang de feminina hos marer så tror ja faktiskt han har / alternativt försöker få ihop det med sin bästa kompis fredrik. Då han lånat ut sin super joystick samt x-box med inchippat barbie horse day..
Augst säger:
btw om du citerar mig så ja hamnar på update så nån ser mitt skitroliga mail så blir du förlåten..

Senast ändrad:
På sköningar måste ju Sverigetomten med!

På hårdingar DR_Snow.

Trådmakare : SimplyP

De äldstes råd: Mountainman, Ace DG

Lilleman: Ericnorrlander

G-code Antnäs Gangsters.

Sjukt sugen på att lära sig jibba : TheFiberTech

Åtminstone några av de här måste med:D

Senast ändrad:
Setermannen sa:
På sköningar måste ju Sverigetomten med!

På hårdingar DR_Snow.

Trådmakare : SimplyP

De äldstes råd: Mountainman, Ace DG

Lilleman: Ericnorrlander

G Antnäs Gangsters.

Åtminstone några av de här måste med:D
Du glömde cool där jag skulle vara./sebbe

Freerides gangsters borde va med, ja röstar för "yeah" @ FR , den enda i sthlm som går i Gunit-kläder o poppar G's som hobby ..

freerides gangster: yeah

men som tidigare nämnt är ju antnäs gangsters fan ett måste på listan!!

och inte nominerade som jobbiga utan som förbaskat sköna!

Hur skriver ni 189 tusendelar med siffror?? säg inte att ja måste dumförklara alla som ja måste gjort med marer, han kan ju stå under "freerides matte geni... NAHT!" kategorin..

här är mina som borde stå med i någon kategori.

aeriksson, alwayscrash, jeppenator, aendrew, huggybear, ekdahl, cocktail, marer, a_ahlnas, titti540, eveez, henrikHarlaut, hasse, nojlas, johan, deespin, bigair (eller nån av hans profiler). Hjälp till att fylla på...

Senast ändrad:
a_ahlnas sa:
Hur skriver ni 189 tusendelar med siffror?? säg inte att ja måste dumförklara alla som ja måste gjort med marer, han kan ju stå under "freerides matte geni... NAHT!" kategorin..
189/1000?
0,189?

Senast redigerad av en moderator:
akesson91 sa:
Deespin sa:
a_ahlnas sa:
189/1000?
0,189?
elle så här 189
----
1000=P
vet inte men deespin har rätt svar iaf.. marer fick ju fram 0.000189 så han e ju officielt dum nu.. båda uträkningarna blir ju samma svar för de e samma uträkning:P=

Senast ändrad:
Freerides roligaste nick: fitta_knark_telemark eller nått sådant haha :)

fittaknark.telemark tror jag, snyggt rim iaf

Meh haaaalllååååååh, ja vill va med juuu!! Freerides gnällspik: Hjalle_s?

Tillbaka
Topp