Freerides nya forum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jarle

Aktiv medlem
Freerides nya forum
Jag vill bara ägna en tanke och ge en eloge till Johan, som ständigt lyssnar till sina användares behov, för det nya upplägget på sidans en gång, och förhoppningsvis nya, eminenta forum.

Jag är så överlyckligt glad åt att jag slipper se kommentarer som feeeeeeeeeeeeeeta okley goggles du hade i sektionen amatörfilmer - freeride eller för den delen, fan va kasst...

Ni får ursäkta mina glädjetjut såhär lite lätt på lyran men jag ser energiskt fram emot att återigen få ha/läsa de givande diskussionerna om laviner, toppturer, huruvida det är brantast i hundfjället eller idre, om isyxor är farligare på toppturer än hemma och om hur jag får V.I.P kort på dippan.

Ja, jag ser fram emot fler moderatorer, för så som det ser ut nu finns de nästan bara storbergsåkare som dessa, både på jibb och freeridesidan jag ser en ljus och glimrande framtid för freeride där stämningen återigen är vänlig och tillmötesgående där alla kan få sin skidabstinens botad... Tack!

Måste återigen be om ursäkt för att detta kanske är mindre givende och vill någon varna mig så gör det, jag kommer vara lika glad ändå...

EDIT: Jag hoppas de flesta stav/grammatikfel är korrigerade, klumpiga fingrar på stundentveckan.

/Robert Jarlenäs

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp